Call-of-Duty-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

بخش بتل رویال در کدهای بازی Call of Duty: Modern Warfare دیده شد

یحیی رحیمی 12 مهر 1398 بدون دیدگاه
517 بازدید

همه می دانیم که بازی Call of Duty: Modern Warfare چه اندازه بزرگ و عظیم است. از بخش داستانی جذاب آن گرفته تا مولتی پلیر که سرشار از جذابیت است. بازی Black Ops 4 برای اضافه کردن بخش بتل رویال، قید بخش داستانی را زد اما توسعه دهندگان بازی Call of Duty: Modern Warfare از روز اول هیچ گاه وجود این بخش را تایید نکردند ولی به نظر می رسد که در واقع چنین بخشی وجود داشته باشد.

یک سری هکرها توانسته اند به کدهای اصلی بازی برسند و بر اساس آن اطلاعاتی را کشف کرده اند. در لیست منتشر شده توسط آن‌ها می توان حضور 40 مود مختلف را دید که البته بسیاری از آن‌ها در لیست بتا قرار داشته اند و به نظر می رسد که از روند توسعه کنار گذاشته شده اند و یک سری نیز ممکن است در آپدیت های بعد از انتشار بازی در دسترس همه قرار گیرند.

در میان این لیست، بخش بتل رویال نیز دیده می شود. این اولین بار نیست که شایعاتی مبنی بر وجود این مود در بازی Call of Duty: Modern Warfare شنیده می شود. در ماه اوت بود که اطلاعاتی از بازی درز شد و بر اساس آن‌ها، توسعه حالت بتل رویال روی دوش استودیو Raven Software بود و قرار بود که به عنوان یک محتوای جداگانه و مجانی نیز در دسترس همگان قرار گیرد.

هر چند که استودیو Infinity Ward هیچ گاه عدم وجود این بخش را نفی نکرده است و تنها به گفتن جمله باید صبر کنیم و ببینیم بسنده کرده است. در نتیجه مانند همیشه تمامی این اطلاعات را به عنوان یک شایعه در نظر داشته باشید و منتظر تاییدیه رسمی از جانب Activision باشید. بازی Call of Duty: Modern Warfare با عدم وجود بخش بتل رویال نیز باز فوق العاده است و بخش های 50 نفره و همچنین مودهای دیگر آن بسیار چشم گیر هستند. قرار است که بازی روز 25 اکتبر عرضه شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.