The-Last-of-Us-Part-II
یحیی رحیمی

شخصیت‌های بازی The Last of Us Part II دارای ضربان قلب خاص خودشان هستند

یحیی رحیمی 11 مهر 1398 بدون دیدگاه
569 بازدید

همه می دانیم که بازی The Last of Us Part II چه اندازه بزرگ و فوق العاده است و چه هیجانی پشت خود دارد. هفته پیش شاهد عرضه تریلر جدید و همچنین تاریخ انتشار بازی بودیم و از آن روز تا به حال، مصاحبه های مختلفی با توسعه دهندگان بازی شده است. اخیرا دستیار کارگردان بازی به نام Anthony Newman نیز مصاحبه ای در این مورد داشته است و اطلاعات جالبی را با ما به اشتراک گذاشته است.

او گفته است که هر کدام از شخصیت ها بازی و حتی سگ های نگهبان نیز دارای ضربان قلب خاص خودشان هستند و به نوعی هر کدام به صورت فردی و جداگانه عمل می کنند و این طور نیست که دشمن همگی یک باشند:

تمام بخش های بازی شاهد آپدیت به سطح جدیدی بوده است. یکی از آن‌ها نیز صدا است. نمی دانم که آیا هنگامی که Ellie در حال دویدن است، به صدای او گوش کرده است. به نوعی نفس زدن های مداوم که انگار نفسش بریده است.

Newman در ادامه گفته است که این موضوع تاثیر فوق العاده ای روی Ellie می گذارد و حتی دیگر شخصیت ها و سگ های نگهبان اضافه شده نیز چنین قابلیتی دارند. حتی نزدیک شدن به دشمن نیز می تواند روی بالارفتن ضربان قلب تاثیر بگذارد و باعث سخت تر شدن بازی می شود. او همچنین گفته است که برای فهمیدن کامل موضوع از بازی Clickers استفاده کرده است که باید بر اساس صدایی که تولید می شود، بازی را پیش برد.

آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد ان است که Ellie دارای یک ضربان قلب مشخص است که بالا و پایین می رود. وقتی که می دود بالا می رود و همچنین هنگامی که به او صدمه ای وارد می شود، بازهم تغییر می کند. همین است که باعث تولید آن صدای نقس نفس زدن می شود.

بازی The Last of Us Part II روز 21 فوریه 2020 برای PS4 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.