PlayStation-logo
یحیی رحیمی

رئیس PlayStation: به ساخت بازی داستانی ادامه خواهیم داد؛ سخت‌تر تلاش خواهیم کرد

یحیی رحیمی 16 خرداد 1398 بدون دیدگاه
589 بازدید

سونی بدون شک برنده بدون رقیب نسل حاضر کنسول‌های بازی چه ازلحاظ سخت‌افزار و چه ازلحاظ نرم‌افزار است. تنها کنسول PlayStation 4 نیست که موفق به فروش فوق‌العاده‌ای شده است و بازی‌هایی مانند Uncharted 4 و God of War نیز نقدهای مثبت زیادی به خود دیده‌اند. رئیس PlayStation اخیراً گفته است که نمی‌خواهد به این فرمول برنده دست بزند.

Jim Ryan که مدیر برند PlayStation است در گفتگویی طولانی موضوعات زیادی را موردبحث قرار داده است. او در مورد آینده حرف زده است و باور دارد که بازی‌های داستانی به این زودی‌ها از بین بازی‌های سونی حذف نخواهند شد:

jim ryanما هیچ‌گاه مانند الآن در مورد بازی‌های داستان محور موفق عمل‌نکرده‌ایم. ما حس خوبی در مورد آن داریم و این ژانری از بازی نیست که هیچ‌گاه بخواهیم آن را کنار بگذاریم. این تقریباً شبیه تمامی دسته‌های بازی یا سرگرمی است. مثال‌های خوب و بدی نیز در این مورد وجود دارد. آن‌ها فوق‌العاده عمل کرده‌اند و برای نمونه به بازی FIFA نگاه می‌اندازیم و میزان بازیکنان آن باورنکردنی است.

بازی‌های داستان محور سونی فوق‌العاده عمل کرده‌اند و کسی نمی‌تواند موفقیت آن‌ها را در نظر نگیرد. بازی‌هایی مانند Death Strandning نیز درراه هستند و قطعاً سال‌های فوق‌العاده‌ای در انتظار بازیکنان است. سونی از سوی دیگر نگاه ویژه‌ای به آینده دارد و به همین دلیل روی سرویس‌های جدیدی مانند PlayStation Now سرمایه‌گذاری کرده است. Ryan در مورد استراتژی آینده این سرویس‌ها صحبت‌هایی داشته است. او در این مورد گفت:

واضح است که ما شکل دیگری از سرگرمی را در با در پیش گرفتن استریم محتوا شاهد هستیم. کاملاً واضح است که صنعت بازی نیز همین روند را پیش بگیرد. ما اعتمادبه‌نفس بیشتری در زمینه های سرویس‌هایمان پیداکرده‌ایم و واقعاً می‌خواهیم امسال سخت‌تر تلاش کنیم و در این زمینه پیشرفت کنیم.

می‌دانیم که سونی و مایکروسافت با همکاری جدیدی در پی گسترش سرویس‌های آنلاین خود هستند و قطعاً آینده جالبی در زمینه بازی‌های ویدیویی پیش روی ماست. نظر شما در مورد حرف‌های مدیر PlayStation چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.