fifa 20
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: FIFA 20 بزرگ ترین بازی سال

یحیی رحیمی 9 مهر 1398 بدون دیدگاه
502 بازدید

سری بازی FIFA همیشه بین 10 بازی پرفروش هفتگی بریتانیا بوده اند و حالا FIFA 20 که جدیدترین آن‌هاست، رکوردهای جدیدی را جابه جا کرده است و به نظر غیر قابل توقف است. این بازی موفق به دریافت مقام اول چارت فروش هفتگی بریتانیا شده است و جالب است که 61 درصد فروش مربوط به کنسول PS4 و 38 درصد نیز مربوط به Xbox One بوده است

همان طور که می دانید، میزان فروش دیجیتالی بازی ها به ندرت منتشر می شود و هر آنچه داریم، میزان فروش فیزیکی بازی هاست. به طور کلی میزان فروش فیزیکی بازی FIFA نسبت به سال گذشته حدود 7 درصد افت کرده است و این افت فروش نیز در ناحیه PS4 بوده است و به نوعی FIFA 20 فروش فیزیکی بهتری روی کنسول های دیگر نسبت به سال گذشته داشته است. هر چند که بازی های ورزشی همیشه تاثیر زیادی روی چارت فروش می گذارند.

به لطف FIFA 20، کنسول Xbox One نیز شاهد رشد فروش خوبی بوده است و جالب است که انتشار باندل های مختلف نیز باعث رشد فروش بازی هایی مانند Minecraft و Sea of Thieves شده است. در میان بازی های قدیمی تر نیز Gears 5 را شاهد هستیم که جایگاه چهارم را کسب کرده است و شاهد رشد 70 درصدی در فروش نیز بوده است. در ادامه نیز Crash Team Racing Nitro-Fueled جایگاه چهارم را کسب کرده است و The Division 2 نیز بازگشت خوبی به میان 10 بازی برتر هفته داشته است. از جمله بازی های جدید دیگر نیز می توان به The Legend of Zelda: Link’s Awakening اشاره کرد که همین هفته پیش عرضه شد و توانسته مقام دوم را به دست بیاورد.

Code Vein نیز جایگاه 13 را کسب کرد و البته The Surge 2 نیز چندان موفق نبود و به همان جایگاه 35 جدول دل خود کرده است. در ادامه می توانید آمار کلی را مشاهده کنید. نظر شما چیست؟

  1. FIFA 20
  2. The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  3. Borderlands 3
  4. Gears 5
  5. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  6. The Division 2
  7. Sea of Thieves
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Minecraft: Xbox Edition
  10. Forza Horizon 3

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.