World war z
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: World War Z در صدر

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
710 بازدید

موسسه ای آماری به نام Gfk Chart-Track مدت هاست که داده های فروش بازی های ویدیویی در بریتانیا را جمع آوری می کند و حالا طبق عادت هر هفته اش، شاهد انتشار فهرست پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا در هفته منهتی به 20 آوریل هستیم. هفته ساکتی را شاهد بودیم و این World War Z است که این هفته خود را به صدر جدول کشانده است.

2 تازه وارد در میان 10 بازی پرفروش هفته دیده می شوند و یکی از آن‌ها عنوان Co-Op و زامبی محور World War Z است که شروع خوبی داشته است و اولین هفته را با کسب مقام اول پشت سر گذاشته است. دیگر بازی که این هفته منتشر شد نیز Snooker 19 است که البته جایگاهی بهتر از نهم نتوانسته برای خودش پیدا کند. بازی The Division 2 تا همین هفته گذشته در صدر قرار داشت و این هفته به رده سوم سقوط کرده است.

FIFA 19 هم یار جدانشدنی این فهرست است و این هفته جایگاه دوم را از آن خود کرده است. Red Dead Redemption 2 نیز دو پله سقوط داشته است و این هفته در جایگاه پنجم قرار گرفته است و این در حالی است که Mario Kart 8 Deluxe همان جایگاه چهارم خود را حفظ کرده است و نینتندو اوقات خوبی را در بریتانیا به سر می برد.

Assassin’s Creed Odyssey مدتی در این فهرست غایب بود و حالا کار خود را در جایگاه ششم به پایان برده است. بازی های Yoshi’s Crafted World و Sekiro: Shadows Die Twice نیز شاهد افت بوده اند به ترتیب جایگاه های هفتم و هشتم را نصیب خود کرده اند. در آخر نیز New Super Mario Bros. U Delxue است که جایگاه دهم را اشغال کرده است و البته این یکی نیز دو پله سقوط داشته است.

باید دید با انتشار Mortal Kombat 11 و Days Gone چه تغییراتی در جدول ایجاد خواهد شد. در ادامه می توانید 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید و مانند همیشه نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  1. World War Z
  2. FIFA 19
  3. The Division 2
  4. Mario Kart 8
  5. Red Dead Redemption 2
  6. Assassin’s Creed Odyssey
  7. Yoshi’s Crafted World
  8. Sekiro: Shadows Die Twice
  9. Snooker 19
  10. New Super Mario Bros. U Deluxe

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.