The-Last-of-Us-Part-II
یحیی رحیمی

بازی The Last of Us Part 2 حدود 50 درصد بزرگ تر از بازی اصلی است

یحیی رحیمی 8 مهر 1398 بدون دیدگاه
562 بازدید

چند روز گذشته پر از خبرها و اتفاقات پیرامون بازی The Last of Us Part 2 بود. بالاخره استودیو NaughtyDog ویدیوهای بهتری را از بازی منتشر کرد و تقریبا فهمیدیم که در این بازی با چه چیزی روبه هستیم و علاوه بر آن نیز تاریخ عرضه بازی نیز اعلام شد. این بازی دارای بخش مولتی پلیر نیست اما با توجه به گفته های جدید دستیار نویسنده بازی، نسخه دوم حدود 50 درصد بزرگ تر از نسخه اول بازی است.

در چند روز گذشته بارها شنیده ایم که بازی فوق العاده بزرگ است و نمی دانیم این بزرگ چه اندازه است. Halley Gross در گفتگوی جدیدی در این مورد صحبت کرده است و گفته است که The Last of Us Part 2 حدود 50 درصد بزرگ تر از نسخه اولیه بازی است. با این حساب مراحل نیز طولانی تر و داستان نیز جذاب تر خواهد بود:

halley grossدر مورد بازی فکر می کنم که حدود 50 درصد بزرگ تر باشد. بازی عظیم و طولانی است و نه تنها از لحاظ طول، بلکه تمامی مراحل نیز بزرگ تر و عمق بیشتری دارند. ما حالا صحنه های سینمایی بیشتری داریم و همچنین شخصیت ها و انیمیشن های بیشتر. همچنین سیستم مبارزه از نزدیک نیز گسترش یافته است و در هر نوعی، بازی بزرگ تر و بهتر شده است.

بازی The Last of Us حدود 15 تا 20 ساعت زمان برای تمام کردن نیاز داشت و احتمالا بازی The Last of Us Part 2 نیز به حدود 25 تا 30 ساعت زمان برای اتمام نیاز داشته باشد. هر چند که فناوری که پشت این بازی قرار دارد فوق العاده خرج برداشته است و شاهد آن هستیم که بازی روی دو دیسک فیزیکی قرار گرفته است و تعداد کمی از بازی ها روی دو دیسک قرار می گیرند.

بازی The Last of Us Part 2 روز 21 فوریه 2020 برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.