Batman
یحیی رحیمی

سه گانه Batman Arkham به همراه LEGO Batman روی Epic Games Store مجانی شد!

یحیی رحیمی 29 شهریور 1398 بدون دیدگاه
2,631 بازدید

اگر از کاربران PC هستید و تابه حال هیچ کدام از بازی های Batman را تجربه نکرده اید، شانس بزرگی آورده اید. Epic Games Store فرصت عجیبی را در اختیار شما قرار داده است و این هفته می توانید سه گانه Batman Arkham را به همراه سه بازی از Batman Lego را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Epic هر هفته دو بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد اما این هفته دست و دلباز شده است و می توانید 2 کلسیون بزرگ را برای همیشه در حساب کاربری خود داشته باشید. به طور کل 6 بازی بسیار جذاب را دریافت خواهید کرد که قیمت آن‌ها روی هم بالای 100 دلار خواهد بود.

اولین بازی Batman Arkham Collection است که شامل بازی های Batman Arkham Asylum، Batman Arkham City و Batman Arkham Knight است. هر سه این بازی ها توسط استودیو Rocksteady ساخته شده اند و بر اساس نظر بسیاری از افراد، این کلکسیون از بهترین های اکشن موجود در بازار و همچنین بهترین بازی های بتمن تا به حال هستند. البته نسخه Origins بازی را دریافت نخواهید کرد و این نسخه همیشه از کلکسیون ها به دور است و باید به صورت جداگانه برای آن پول پرداخت کنید.

دیگر کلکسیون نیز مربوط به LEGO هستند. با دریافت این بازی نیز LEGO Batman، LEGO Batman 2 و LEGO Batman 3 را همگی در یک بسته دریافت خواهید کرد. این بهترین بازی های رایگانی است که تا به حال Epic Games Store در دسترس همه قرار داده است و اگر PC دارید دست نجنبانید و همین الان هر دو کلکسیون را به حساب خود اضافه کنید که دیگر چنین فرصتی برایتان پیش نخواهد آمد. بالاخره سنگ مفت، گنجشک مفت؛ تنها این بار گنجشکش ارزش بسیار بالایی دارد!

می توانید از این لینک به فروشگاه Epic Games هدایت شوید و بازی ها را دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.