control
یحیی رحیمی

نقشه راه آپدیت های بازی Control منتشر شد؛ ارتباط با Alan Wake

یحیی رحیمی 21 شهریور 1398 بدون دیدگاه
906 بازدید

بازی Control هفته پیش منتشر شد و توانست موفقیت خوبی به دست بیاورد. این بازی همچنین نظر مثبت منتقدان را نیز به خود جلب کرد و حالا استودیو Remedy Entertainment نیز جزئیات آپدیت های بعد از انتشار بازی را مشخص کرده است و به نظر می رسد که پاییز امسال شاهد اضافه شدن بخش Photo Mode به بازی هستیم و البته تیم توسعه برنامه های بیشتری برای بازی دارد.

در نقشه راه آپدیت های بازی Control که امروز منتشر شده است، یک مود جدید به نام Expeditions دیده می شود که برای عرضه در ماه دسامبر 2019 در نظر گرفته شده است. در توضیحات آن تنها نوشته شده است که این مود چالش خوبی برای بازیکنان است و بعد از تمام کردن بازی در دسترس قرار می گیرد. چالش ها نیز به این صورت است که Jesse که در حال کار برای اداره امنیت است، مجبور به پیدا کردن یک سری اطلاعات عجیب می شود. تعداد این چالش ها نیز زیاد است و برای همین به خوبی سلاح های خود را آپدیت کنید تا بتوانید از پس همه شان بربیایید.

Control

اولین بسته الحاقی مجانی بود و Remedy جزئیات دو بسته پولی دیگر را نیز مشخص کرده است. اولین آن‌ها The Foundation نام دارد که اوایل 2020 عرضه خواهد شد و Jesse را خواهیم دید که در حال بازگرداندن نظم به The Oldest House است. دومین بسته نیز که اواسط 2020 عرضه خواهد شد، AWE نام دارد که اسم کوتاه شده Altered World Events است و جسی به قسمت بازجویی این ساختمان هدایت می شود.

این اسم نیز بسیار شباهت به Alan Wake دارد و ممکن است کوتاه شده بسته الحاقی Alan Wake باشد و ممکن است که او را نیز در بازی مشاهده کنیم و اگر یادتان باشد استودیو حق مالکیت این بازی را مدتی پیش خریداری کرد و بنابراین توانایی چنین کاری دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.