پارسی گیم

دانلود بازی Journey to the Savage Planet Hot Garbage برای PC

پارسی گیم 23 تیر 1399 25 دیدگاه
17,027 بازدید

دانلود بازی Journey to the Savage Planet Hot Garbage برای کامپیوتر

برای همه ما اتفاق افتاده است که به ستاره‌ها و آسمان شب خیره شویم و با خودمان بگوییم که در این فضای بی‌کران اصلاً یک موجود زنده غیر از ما پیدا نمی‌شود؟ ازآنجایی‌که علم فعلاً راه به‌جایی نبرده است، قوه خیال و تصور ما فرسنگ‌ها پیش رفته است و حتی برای آدم فضایی‌ها نژاد و زبان نیز خلق کرده است. این موضوع آن‌قدر برای استودیو Typhoon Studios مهم بوده است که اولین بازی خود را به کمدی فضایی اختصاص داده‌اند. اولین بازی این استودیو یک ماجراجویی عظیم در دل دنیای رنگ پیرامون ماست و این بازی Journey to the Savage Planet است که می‌خواهد مزه معجون هیجان در کنار المان‌های فانتزی را به خورد ما بدهد.

بازی Journey to the Savage Planet درواقع یک ماجراجویی اول‌شخص در دنیای فانتزی و رنگارنگ و پر از موجودات عجیب‌وغریب است. شما به‌عنوان یکی از کارمندان شرکت فضایی Kindred به این سیاره زیبا و آزاد سفر می‌کنید و باید تمام گوشه و کنار آن را به‌خوبی بگردید. مأموریت شما با امید بزرگی شروع می‌شود اما کمبود امکانات، امکان رسیدن شما به برنامه اصلی را محدود می‌کند. هدف اصلی شما گشتن، ماجراجویی و دسته‌بندی کردن انواع موجودات فضایی و بررسی رفتار آن‌هاست. در این راه ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شوید و برای همین سلاح در لیست امکانات شما نیز قرار دارد. یادتان باشد که عجیب‌ترین موجود این سیاره خود شما هستید و لوازم و تجهیزات به‌کاررفته شما برای موجودات این سیاره فوق‌العاده عجیب خواهد بود. برای همین است که بخش مبارزه وارد بازی می‌شود و چیزی مشابه Bioshock را پیش روی خوددارید و باید توسط نارنجک‌های اسیدی و تفنگ‌های کوچک به دشمنان شلیک کنید.

Journey to the Savage Planet سفر در دل ناکجاآباد است. محیط رنگی و فوق‌العاده بشاش بازی به‌هیچ‌وجه شمارا خسته نمی‌کند و البته نقشه بزرگ و پر جزئیات آن نیز ساعت‌ها سرگرمی و ماجراجویی را برای شما آماده کرده است. همه این‌ها در کنار تم کمدی و بامزه بازی پیش می‌روند و البته طنز تلخی نیز در میان آن پیدا می‌شود. جایی که انسان با ورود خود به این سیاره تنها به فکر منافع خویش می‌افتد و با کشتن و به دست آوردن منابع طبیعی، به دنبال ارتقای سلاح و افزایش قدرت برای کشتن موجودات بیشتر است. هرچند که بازی ظاهر بامزه و سرگرم‌کننده‌ای دارد و به‌هیچ‌وجه وارد مسائل عمیق نمی‌شود. اگر به این نوع بازی‌ها علاقه‌مند هستید، می‌توانید نگاهی به No Man’s Sky و The Outer World نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Journey to the Savage Planet Hot Garbage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7, 8, 10
GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950
CPU: Intel Core i5-750, 2.67 GHz
RAM: 4 GB
DirectX: DirectX 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Journey to the Savage Planet in an upbeat first-person adventure game set in a bright and colorful alien world filled with weird and wonderful creatures. As an employee of Kindred Aerospace, which proudly touts its rating as the 4th Best interstellar exploration company, you are dropped onto an uncharted planet deep in a fictitious, far away corner of the universe. Launched with high hopes but little equipment and no real plan, your job is to explore, catalog alien flora and fauna and determine if this planet is fit for human habitation. Onward to adventure! Good luck – and mind the goo!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.75 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه
  • Avatar

    پرهام

    مهمان

    ببخشید رو رم 4 گراف 1 میاد سیپیو کورای 3 3.2 گیگاهرتز میاد من خودم رو این سیستم gta v رو با 30 یا 40 فریم رو رزولیشن hd بازی میکنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پرهام

      پشتیبانی

      باید تست کنید

  • Avatar

    danyal

    مهمان

    روی این سیستم اجرا میشه؟ ram4 ddr3 _ Nvidia gt 720_ Intel core i3 3217

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به danyal

      پشتیبانی

      احتمال لگ هست

  • Avatar

    محمدعلی

    مهمان

    سلام نسخه Razor رو چجوری باید نصب کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amirpouria_T

    مهمان

    سلام و بسیار ممنون از سایت عالیتان
    چطوری باید از آپدیت استفاده کرد.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amirpouria_T

      پشتیبانی

      سلام
      اپدیت را در محل نصب بازی نصب کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه