death stranding
یحیی رحیمی

انتشار نسخه PC بازی Death Stranding: چند نکته باید قبل از شروع بدانیم

یحیی رحیمی 8 تیر 1399 1 دیدگاه
1,079 بازدید

بازی Death Stranding سال گذشته روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و توانست اثر مثبتی روی صنعت بازی داشته باشد. وجود داستانی کاملا نو و همچنین گیم پلی پر جزئیات ازجمله ویژگی‌های مثبت این بازی به‌حساب می‌آیند. استودیو Kojima Productions مدتی پیش از انتشار نسخه PC بازی خبر دارد و قبل از شروع بازی لازم است چند نکته را بدانید تا با دید بهتری وارد بازی شوید.

داستان و فضای بازی

فضای بازی Death Stranding آکنده از المان‌های فانتزی و آخرالزمانی است. موجودات عجیبی به نام BT وارد بعد زمانی ما شده‌اند و همچنین یک باران مخصوص نیز باعث می‌شود که موجودات زده به‌سرعت عمر کنند و در چند دقیقه از بین بروند. تعدادی کمی از انسان‌ها باقی‌مانده‌اند و بیشتر بخش‌های آمریکا نیز خالی از سکنه شده‌اند. شما به‌عنوان سم پارتر وارد بازی خواهید شد که با یک سازمان به‌منظور اتصال گروه‌های انسان‌ها به هم دیگر کار می‌کند. وظیفه شما رساندن کالاهای مهم به ساکنان منطقه است. در کنار آن داستان‌های دیگری جریان دارند که به‌منظور عدم اسپویل در موردشان صحبت نمی‌کنیم. این بازی است که باید شخصاً وارد شوید و فضای آن را با پوست و خون بچشید.

گیم پلی

کاری که سم انجام می دهد بسیار آسان است. هر بار یک سری مأموریت‌ها به او داده می‌شود و موظف به رساندن آیتم‌ها به مکان‌های مختلف می‌شود. رساندن این آیتم‌ها بدون وارد شدن صدمه، شانس شما برای بقا و پیشرفت را بالا می‌برد اما فضای پیچیده و محیط خشن بازی چنین مأموریت‌هایی را برایتان سخت خواهد کرد.

بخش بزرگی از بازی Death Stranding را به پیاده‌روی خواهید گذراند و ممکن است بالا رفتن از کوه یا قدم برداشتن از صخره‌ای خشن به قیمت گرفتن جانتان تمام شود یا اینکه بسته موردنظر صدمه ببیند. لازم نیست کل نقشه بازی را پیاده طی کنید و ویژگی‌های سفر سریع و البته استفاده از طناب‌ها آماده شمارا سریع‌تر به نقاط دیگر جابه‌جا می‌کند. هر چه بار خود را سنگین کنید، کار شما برای پایان بردن مأموریت سخت‌تر خواهد شد و حواستان به این نکته هم باشد.

مبارزه و BT

Death-Stranding_PC

خطرات مختلفی شمارا در بازی Death Stranding تهدید می‌کنند. از سویی MULE ها وجود دارند که با انتقال کالا و وسایل شما نمی‌سازند و بهترین کار از بین بردن آن‌هاست. BT ها نیز دشمن انسان هستند که چالش بزرگی برایتان ایجاد می‌کنند و استفاده از حربه‌های مختلف برای کشتن آن‌ها لازم خواهد بود. مهم‌ترین نکته آن است که نباید بگذارید به‌هیچ‌عنوان بی تی ها شمارا کشف کنند. درصورتی‌که این اتفاق بیفتد، یکی از آن حال به همزن‌هایشان سروقتتان خواهد رسید و برای نابودی آن‌ها باید از نارنجک‌هایی دست‌ساز استفاده کنید. شلیک کردن به سمتشان هرچند کارساز است اما گلوله زیادی از شما خواهد گرفت. مواظب این دشمنان عجیب‌وغریب باشید.

سیستم Strand

بخش اصلی بازی در مورد سیستم استرند است. این سیستم به شما اجازه می دهد تا به دیگر بازیکنان متصل شوید و برای آن‌ها نیز کارهایی انجام دهید و مثلاً بسته‌شان را به مقصد برسانید یا اینکه از پروژه‌هایشان استفاده کنید. یکی ممکن است جکوزی وسط صحرا ایجاد کرده باشد و این به شما اجازه یک دوش آب گرم را می دهد. شما می‌توانید این کارها را برای بقیه افراد انجام دهید و به آن‌ها متصل شوید.

سیستم موردنیاز بازی Death Stranding

Death Stranding روی PS4 تجربه گرافیکی فوق‌العاده‌ای ارائه می دهد اما نسخه PC بازی پا فراتر گذاشته است. می‌توانید از کیفیت Full-HD با 60 فریم ریت در ثانیه استفاده کنید. در زیر مشخصات کامل بیان‌شده است:

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10

CPU: Intel® Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200

RAM: 8 GB

GPU: GeForce GTX 1050 3 GB or AMD Radeon RX 560 4 GB

DirectX 12

HDD: 80GB

Sound cards: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی(60فریم) :

OS: WIndows 10

CPU: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1600

RAM: 8GB

GPU: GeForce GTX 1060 6 GB or AMD Radeon RX 590

DirectX 12

HDD: 80GB

Sound cards: DirectX compatible

آیتم‌های نسخه Digital Standard Edition

Death-Stranding-Digital-Standard-Edition

با خرید این نسخه آیتم‌های جالبی برای شروع دریافت خواهید کرد. برای نمونه یک زره طلایی‌رنگ دربسته قرار دارد و همچنین کلاه و عینک مخصوص نیز بخشی از محتویات آن هستند. در تصویر زیر تمام آیتم‌های دریافتی مشخص‌شده‌اند و موسیقی متن کامل بازی به همراه یک سری پوسترهای مخصوص نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    بهینه سازی این بازی اینقد خوب انجام شده که رو rx570 میتونین 55 الی 75 فریم رو رو فول اچ دی و بالاترین حد گرافیگ بازیش کنین.

    پاسخ دهید