Xbox-Game-Pass-adds-soulcalibur
یحیی رحیمی

اضافه شدن Fallout 76 و 4 بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass

یحیی رحیمی 12 تیر 1399 بدون دیدگاه
381 بازدید

سرویس Xbox Game Pass هر روز به رشد خود ادامه می دهد. در ماه های اخیر شاهد اضافه شدن بازی های بزرگی بوده ایم و این ماه نیز 4 عنوان دیگر به این سرویس راه پیدا کرده اند که از جمله آن‌ها می توان به عنوان آنلاین Fallout 76 اشاره کرد.

اولین بازی این ماه اکس باکس گیم پس، Fallout 76 است. را می‌توانید به تنها یا با دوستانتان در یک گروه 3 نفره تجربه کنید. در نظر داشته که هیچ گونه NPC در بازی وجود ندارد و تنها بازماندگان از این جنگ اتمی، بازیکنان هستند. ماموریت‌های شما توسط ربات‌ها یا برخی نوارهای ضبط شده به شما داده خواهد شد و هیچ گونه شخصیتی در بازی وجود ندارد که به شما ماموریت دهد یا داستان بازی را روایت کند. این بازی هم روی کنسول و هم PC در دسترس خواهد بود.

Soulcalibur VI دیگر بازی معرفی شده است. این یک بازی در سبک مبارزه ای است که توسط Bandai Namco Studios روانه‌ی بازار شده است. مبارزات بازی در قرن شانزدهم میلادی جریان دارد و از همین رو، در نسخه‌های مختلف این سری، شخصیت‌های مهمانی مانند اتزیو و گرالت از دیگر فرانچایزها هم حضور دارند. این بازی تنها در اختیار کاربران کنسول Xbox One خواهد بود.

سومین بازی CrossCode نام دارد. این بازی در سال 2018 راهی بازار شد و تجربه ای در ژانر اکشن نقش آفرینی ارایه می دهد و باید رازهای دو شخصیت اصلی بازی به نام های مانا و زلدا را پیدا کرد. بیش از 120 نوع دشمن مختلف حاضر هستند و 30 باس فایت نیز آماده تجربه توسط بازیکنان است.

آخرین بازی Out of the Park Baseball 21 نام دارد که شبیه ساز مدیریت ورزش بسکتبال است. در این بازی باید استراتژی های مناسبی برای برد تیم خود پیدا کنید و به دنبال استعدادهای جوان بگردید. مدیریت تیم بسکتبال چندان کار آسانی نیست و این بازی به شما تجربه ای مشابه واقعیت را ارایه خواهد داد. این بازی تنها در اختیار کاربران PC خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.