مجموعه Baldur's Gate
ارحام ادبخواه

بازی‌های مجموعه Baldur’s Gate به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند

ارحام ادبخواه 13 مرداد 1402 بدون دیدگاه
164 بازدید

خبرهای خوبی علی‌رغم عدم انتشار بازی Baldur’s Gate 3 برای ایکس‌باکس در راه است و این خبرها روی مشترکین ایکس باکس گیم پس متمرکز هستند. دو نسخه اول مجموعه Baldur’s Gate طبق گزارش‌ها قرار است در دسترس مشترکین این سرویس قرار گیرد تا آن‌ها بتوانند به تجربه دو تا از بهترین نقش آفرینی‌های تمام دوران بپردازند.

بازی Baldur’s Gate 3 به تازگی منتشر شده و تازه همین دیروز در دسترس طرفداران قرار گرفته است. نسخه پلی استیشن 5 این بازی هم با کمی تاخیر و در تاریخ 15 شهریور 1402 به دست گیمرها می‌رسد. با این حال، متاسفانه هنوز تاریخ عرضه خاصی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس در نظر گرفته نشده و نمی‌دانیم که بالدورز گیت 3 در چه زمانی برای این کنسول منتشر می‌شود. البته که استودیو Larian گفته روی نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس کار می‌کند و در آینده‌ای نزدیک آن را به دست طرفداران می‌رساند.

با وجود اینکه تاخیر در عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای کنسول نسل نهمی مایکروسافت ناامید کننده به نظر می‌رسد، خبرهای خوبی در انتظار هواداران ایکس باکس است. طبق شایعات پخش شده، دو نسخه ابتدایی مجموعه Baldur’s Gate در آینده‌ای نزدیک راه خود را به سمت سرویس گیم پس باز می‌کنند. این موضوع می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی برای عاشقان سبک نقش آفرینی باشد.

Baldur's Gate ایکس باکس گیم پسدو نسخه اول Baldur’s Gate به گیم پس می‌آیند

این شایعه برای اولین بار از سوی کاربری با نام IdleSloth84 در توییتر منتشر شد. این کاربر چندین عکس مختلف را در صفحه شخصی خود پست کرد که به حضور مجموعه Baldur’s Gate روی ایکس باکس گیم پس اشاره داشت. این عکس‌ها نشانگر اعلان‌هایی بودند که از ورود Baldur’s Gate 1 و Baldur’s Gate 2 به سرویس مورد بحث اشاره داشتند.

با وجود تمامی این بحث‌ها، باید بدانید که در مورد یک شایعه صحبت می‌کنیم و نمی‌توانیم درباره جزئیات آن کاملا مطمئن باشیم. هرچند با توجه به عرضه موفق شماره سوم این شایعه منطقی به نظر می‌رسد (برای گرم نگه داشتن بازار)، اما باید تا زمان خبرهای رسمی خود شرکت مایکروسافت صبر پیشه کنیم. البته باید بدانید که IdleSloth84 کاربر مطمئنی است و سابقه خوبی در نشر خبرهای درست و موثق دارد.

علاوه بر این موارد، باید بدانید که هر دو بازی بالدور گیت 1 و در قالب نسخه‌های بهبود یافته یا ریمستر شده در دسترس قرار گرفته‌اند. بنا بر همین موضوع، مانعی برای انتشار آن روی سرویس ایکس باکس گیم پس و پی سی گیم پس دیده نمی‌شود. کسی چه می‌داند، شاید شرکت مایکروسافت می‌خواهد در کنار معرفی تاریخ انتشار بازی Baldur’s Gate 3 برای پلتفرم ایکس باکس، دو نسخه اول مجموعه را هم به گیم پس اضافه کند.

نسخه سوم مجموعه بالدور گیت تنها چند ساعت است که در دسترس قرار گرفته و تا کنون واکنش‌های مثبتی دریافت کرده است. نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.