greedfall
یحیی رحیمی

GreedFall دارای قفل Denuvo، بسته الحاقی و پشتیبانی از Mod نخواهد بود

یحیی رحیمی 19 شهریور 1398 بدون دیدگاه
938 بازدید

بازی GreedFall فردا عرضه خواهد شد و به نظر می رسد که این بازی یکی از بهترین هایی است که استودیو Spiders تا به حال روی آن کار کرده است. بازی بر اساس یک سری کلونی های انسانی است و یک سری نیروهای فرازمینی و هیولاها نیز با آن ترکیب شده اند و به طور کلی یک بازی جذاب را سر هم کرده اند.

امروز اما یک سری از جزئیات بازی GreedFall مشخص شده است. به قولی هم خبرهای خوب داریم و هم خبرهای بد! خب از آنجایی که خبرهای خوب همیشه بهتر هستند، باید بگوییم که بازی از قفل Denuvo استفاده نمی کند و اجرای بازی روان تر خواهد بود و همچنین کرک شدن آن نیز ساده تر. این خبر توسط مدیر جامعه کاربری بازی منتشر شده است. از او پرسیده شده بود که آیا سیستم ضد هک Denuvo در بازی به کار گرفته خواهد شد یا خیر و او گفته بود که خبری از این قفل نیست.

اما در مورد خبرهای بد بگوییم که توسعه دهنده تایید کرده است که قرار نیست پشتیبانی از مادهای مختلف به عمل آید و در نتیجه قرار نیست که بازی را در صورت های مختلف ببینیم و بازی همان چیزی است که بابتش پول خواهید پرداخت و دریافت خواهید کرد. اما بدترین خبر ممکن که هم کاربران PC و هم کنسول را درگیر خود خواهد کرد نیز عدم پشتیبانی از DLC یا بسته های الحاقی بعد از انتشار بازی است.

توسعه دهنده گفته است که هیچ گونه محتوای بعد از انتشاری برای بازی GreedFall آماده نشده است. همه انتظار داشتند که حداقل یک محتوای بعد از انتشار داشته باشند و باید بگوییم که هر آنچه دریافت خواهید کرد را محکم بچسبید که خبری از داستان های جدید نیست. بازی GreedFal روز 10 سپتامبر در اختیار کاربران PS4، Xbox One و PC قرار خواهد گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.