The Surge 2
یحیی رحیمی

اسکرین شات های جدید بازی The Surge 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 26 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,057 بازدید

Focus Home Interactive مدتی است که راه افتاده است و زود به زود بازی های جدید و جالبی را از این ناشر شاهد هستیم. به تازگی استدیوی بازی The Surge 2 به نام Deck13 یک سری اسکرین شات های جدید را از این بازی منتشر کرده است و در نوع خودشان بسیار جالب هستند و می توان اطلاعات ریزی را از آن‌ها به دست آورد.

The Surge 2 ادامه راه نسخه اول خود است و همان سبک نقش آفرینی و علمی تخیلی خود را ادامه داده است. این بازی شباهت هایی به سری Souls دارد و هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس ما نیست. البته Deck 13 قول داده است که به زودی اطلاعات بیشتری مانند داستان و البته نحوه مبارزه بازی و سیستم شخصی سازی را به ما نشان دهد.

همچنین یک سیستم هدف گیری جدید نیز در The Surge 2 به کار رفته است و توسط آن می توان هدف گیری بسیار بهتری داشت و نقاط مختلفی از بدن دشمن را هدف قرار داد. هر چند که اطلاعات زیادی در دست نداریم اما همین اسکرین شات های منتشر شده نیز در نوع خود رضایت بخش هستند و با توجه به آن‌ها باید بگوییم که واقعا گرافیک و جلوه های تصویری بازی خوب به نظر می رسند.

در این تصاویر، یک سری طراحی های دشمنان موجود در بازی و همچنین محیطی که در آن مبارزه صورت می گیرد را شاهد هستیم و جزئیات زیادی برای خوشحال نگه داشتن طرفداران وجود دارند. می توانید در زیر شاهد این تصاویر باشید.

فعلا هیچ گونه تاریخ انتشاری در دسترس نیست و تنها می دانیم که قرار است این بازی برای کنسول های PlayStation 4، Xbox One و PC در سال جاری میلادی عرضه شود. Focus Home قول داده است که The Surge 2، چند ماه دیگر به بازارها عرضه شود. نسخه اول این بازی فوق العاده جذاب بود و نمی شد الهام آن از سری بازی های Souls را پنهان کرد.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.