دانلود بازی Insurgency Sandstorm برای PS4
دانلود بازی Insurgency Sandstorm برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Insurgency Sandstorm برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 16 مهر 1400 3 دیدگاه
2,978 بازدید

دانلود بازی Insurgency Sandstorm برای پلی استیشن 4

چند سال اخیر بهشت شوترهای تیمی و اول شخصی بوده است. ژانر محبوب و پرطرفداری که بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty و Counter-Strike در آن به رقابت می‌پردازند. استودیو New World Interactive در سال 2018 یک شوتر تاکیتکال گروهی فوق‌العاده را به همت Focus Home Interactive راهی بازار کرد. بازی Insurgency Sandstorm پل بزرگی میان شوترهای واقع‌گرایانه مشابه Arma و شوترهای سرگرم‌کننده است. با چالش‌های جنگ مدرن همراه سلاح‌های جدید و موشک‌های تخریب‌گر شوید و یکی از بهترین تجارب ممکن را همراه دوستان خود سپری کنید: سنداستورم ورود به هیجان با ترمز واقعیت‌گرایی است.

همانند دیگر بازی‌های هم سبک، نقشه‌های زیادی بازی به کار گرفته‌شده‌اند تا شما نهایت لذت را از جدال‌های بازی ببرید. برعکس دیگر اسم‌های مطرح، خبری از پر شدن میزان جان نیست و گان پلی هم با تکیه‌بر واقعیت، تجربه‌ای بی‌نظیر از یک شوتر اول‌شخص را ارائه می‌دهد. در Insurgency Sandstorm نیازی به خالی کردن یک خشاب روی دشمن ندارید، تنها چند گلوله کافی است تا حریف از پا درآید. اگر از بلندی به پایین بپرید، آسیب زیادی به پاهایتان وارد می‌شود و برای چند ثانیه قادر به دویدن نیستید. اگر خشاب تمام شود، باید خودتان خشاب را عوض کنید و خبری از پر شدن به‌صورت خودکار نیست. استودیو واقعیت‌گرایی را به اوج رسانده است و حتی لگد تفنگ هم به‌صورت واقعی است و هد شات زدن به‌آسانی بازی کانتراسترایک نیست و برای همین است که امتیاز گرفتن کار چندان آسانی در بازی نیست. انواع سلاح‌ها در بازی به‌کاررفته‌اند که هرکدام، ویژگی‌های خاصی در اختیار شما قرار می‌دهند و هیجان بازی را به اوج می‌رسانند.

در Insurgency Sandstorm برعکس دیگر شوترها به‌صورت خودکار رسپاون نخواهید شد و هر تیم یک سری فرصت در اختیار دارد که تنها در بازه‌ای از زمان اعمال می‌شود و همه بازیکنان که مرده‌اند را به بازی برمی‌گرداند. حالت‌های مختلفی همچون 16 در مقابل 16 و Capture the Flag وجود دارد و نقشه‌های متنوع بازی هم حسابی شمارا سرگرم خواهند کرد. شخصی‌سازی یکی از نکات مهم و قابل‌توجه بازی است که بسته به نیازتان یک کلاس شخصیتی را انتخاب خواهید کرد که روی حمل نارنجک و تجهیزات تأثیر می‌گذارد. بازی Insurgency Sandstorm قطعاً به مذاق طرفداران شوترهای اول‌شخص خوش خواهد آمد و ممکن است کمبود آپدیت‌ها کمی شمارا از تجربه بازی سرد کند اما لحظات مفرح و شادی در بازی سپری خواهید کرد. در این سبک نگاهی به Valorant و Arma 3 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Insurgency Sandstorm با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Insurgency: Sandstorm is a team-based, tactical FPS based on lethal close quarters combat and objective-oriented multiplayer gameplay. Sequel to the indie breakout FPS Insurgency, Sandstorm is reborn, improved, expanded, and bigger in every way. Experience the intensity of modern combat where skill is rewarded, and teamwork wins the fight. Prepare for a hardcore depiction of combat with deadly ballistics, light attack vehicles, destructive artillery, and HDR audio putting the fear back into the genre.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 8.83 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    mpi

    مهمان

    سلامممممممممم
    انلاین باید بازی کرد؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mpi

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    بهنود

    مهمان

    سلام انلاینه بازیش؟

    پاسخ دهید