سیستم موردنیاز بازی Evil West ایول وست
محمد صادق شجاعی

سیستم موردنیاز بازی Evil West اعلام شد

محمد صادق شجاعی 24 آبان 1401 1 دیدگاه
1,534 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Focus Entertainment و استودیو Flying Wild Hog سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Evil West (ایول وست) را اعلام کرده‌اند.

بازی Evil West، تازه‌ترین ساخته استودیو Flying Wild Hog، سازنده بازی‌ Trek to Yomi و سری Shadow Warrior، است. این اثر که شرکت Focus Entertainment وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد، با نمایش‌های خود توانسته افراد بسیاری را جذب کند. حال در آستانه انتشار بازی ایول وست، سازندگان اقدام به انتشار حداقل سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی این اثر کرده‌اند.

خبر خوش برای کاربران پلتفرم کامپیوتر این است که بازی Evil West نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی نداشته و مخاطبان نسبتا گسترده‌ای می‌توانند این اثر را تجربه کنند. برای آن که بتوانید بازی مذکور را با تنظیمات گرافیکی Medium و با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه اجرا کنید، به پردازنده Intel Core i5-2500K (با فرکانس 3.3 گیگاهرتز) یا AMD FX-6300 X6 (با فرکانس 3.5 گیگاهرتز) احتیاج دارید. علاوه بر CPU ذکر شده، سایر قطعات موردنیاز عبارتند از: هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 750 Ti یا AMD Radeon RX 460.

سیستم موردنیاز بازی Evil West ایول وست

تجربه Evil West به سیستم قدرتمندی نیاز ندارد

در ادامه استودیو Flying Wild Hog و شرکت Focus Entertainment سیستم پیشنهادی را معرفی کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات گرافیکی را روی حالت Epic قرار داده و از تجربه بازی Evil West با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه لذت ببرید. سیستم پیشنهادی بازی ایول وست به شرح زیر است:

  1. پردازنده: Intel Core i5-10505 (با فرکانس 3.2 گیگاهرتز) یا AMD Ryzen 5 1600 ( با فرکانس 3.2 گیگاهرتز)
  2. کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 590
  3. رم: 16 گیگابایت

بازی ایول وست در تاریخ 22 نوامبر (1 آذر) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد سیستم موردنیاز بازی Evil West چیست؟ آیا قصد تجربه آن را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Korosh

    Korosh

    مهمان

    درود خسته نباشید خدمت تمام عوامل سازنده سایت پارسی گیم واقعا خسته نباشید من بیصبرانه منتطرم کرک بشه و دانلود کنم تا حالا هر چی بازی از سایت پارسی گیم دانلود کردم سالم بوده و نصب اسان واقعا ممنونم

    پاسخ دهید