Homeworld-3
یحیی رحیمی

بازی استراتژیک Homeworld 3 معرفی شد

یحیی رحیمی 10 شهریور 1398 بدون دیدگاه
764 بازدید

Homeworld از آن سری استراتژي های کلاسیک است که افراد زیادی را تا به حال سرگرم خود ساخته است. به تازگی نسخه سوم بازی به نام Homeworld 3 معرفی شده است. این سری تقریبا 15 سال است که در سکوت به سر می برد و آخرین بار شاهد نسخه Remastered Collection در سال 2015 بودیم.

مسئولیت توسعه Homeworld 3 روی دوش استودیو Blackbird Interactive است که تجربه کافی در زمینه این فرانچایز را دارد و همچنین نسخه های ریمستر بازی را نیز توسعه داده است. قرار است که طرفداران داستان را همان جایی که ناتمام ماند، شروع کنند و البته کمی زمان خواهد برد تا اینکه فصل جدید را تجربه کنند. توسعه دهنده گفته است که بازی با شروع یک فصل جدید از داستان بر می گردد و می خواهد به همان ریشه های اصلی بازی پایدار بماند. همچنین از تیمی که روی نسخه ریمستر بازی کار کرده است نیز استفاده خواهد شد.

از سوی دیگر یک کمپین نیز برای جمع آوری پول برای بازی به راه افتاده است و طرفداران می توانند برای توسعه سریعتر، به استودیو کمک مالی کنند. Homeworld 3 همان روح جدال میان گروه های فضایی را نشان می دهد و یکی از بهترین بازی های استراتژیک در زمینه جنگ های فضایی و بین کهکشانی است. منتقدان از نسخه ریسمتر شده بازی فوق العاده تعریف کرده اند. دنیای بازی فوق العاده جذاب است و با اکشن هیجان انگیزی ترکیب شده است که همه را به وجد می آورد.

دنیای بزرگی در Homeworlds 3 و وجود خواهد داشت و باید دید که چه زمانی این بازی به صورت کامل معرفی خواهد شد و تریلر مناسبی از آن دریافت خواهیم کرد. در حال حاضر تنها می دانیم چه چنین بازی وجود دارد و اینکه روند ساخت آن شروع شده است. نظر شما در مورد این سری چیست؟ آیا آن را به یاد دارید؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.