دانلود بازی Hardspace Shipbreaker برای PC
دانلود بازی Hardspace Shipbreaker برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hardspace Shipbreaker برای PC

پارسی گیم 29 خرداد 1399 بدون دیدگاه
3,904 بازدید

دانلود بازی Hardspace Shipbreaker برای کامپیوتر

به لینکس خوش‌آمدید، این سفینه فضایی عظیمی است که شمارا به جستجو در فضا می‌برد. بازی Hardspace: Shipbreaker تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی در فضای اطراف کره زمین است. بالاخره زمانی می‌رسد که مجبوریم برای پیدا کردن منابع جدید به کرات دیگر سفر کنیم و استودیو Blackbird Interactive نیز دقیقاً با همین رویه واردشده است. به‌عنوان یکی از کارمندان شرکت لینکس، وظیفه انجام مأموریت‌های مختلفی را در بازی دارید که حسابی شمارا سرگرم خواهند کرد و فضای گسترده سرشار از سیاره‌ها و ستاره‌های مختلف را به شما نشان می‌دهد. به‌عنوان یک فضانورد مسئولیت خود را انجام دهید. هرچند که همه‌چیز آسان و ساده پیش نمی‌رود.

سفینه فضایی شما به فناوری لینکس تجهیز شده است. این فناوری به شما اجازه می‌دهد تا منابع باارزش را کشف کنید و همچنین سفینه‌های فضایی ازکارافتاده را با استفاده از آن تکه و پاره کنید و البته این بلا را می‌توانید سر حریف نیز بیاورید تنها مواظب باشید که مرگ چندان برای شما سودبخش نخواهد بود. مهم‌ترین کار در بازی Hardspace: Shipbreaker ارتقای لوازم و ابزارهای مورداستفاده است. مهم نیست لباس فضایی شما باشد یا سلاح‌های کشنده، با پیشرفت در بازی باید ابزارهای جدیدی داشته باشید وگرنه کار در این سفینه چون کوه کندن خواهد شد. هر بار یک سفینه فضایی جلوی شما قرار داده می‌شود که با اوراق کردنش باید پول خوبی به جیب بزنید. دقت کنید که از همین‌الان کلی بدهی دارید و اگر این کار را انجام ندهید دیگر چیزی به اسم زندگی نخواهید داشت که بعدها به آن امیدوار باشید.

توسعه‌دهندگان بازی Hardspace: Shipbreaker بیش از 15 ساعت محتوای سرگرم‌کننده برای شما آماده کرده‌اند که در طول 3 سطح مختلف دنبال می‌شود. با پیشرفت در بازی قادر به افزایش سطح و درجه خود در کمپانی لینکس خواهد بود و این درآمد بهتری برای شما خواهد داشت. دقت کنید که سفینه‌ها پر از اطلاعات و رازهای جالبی هستند و با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید در مورد بخش‌های مختلف کهکشان و اینکه چرا واقعاً این کار را انجام می‌دهید، بیشتر یاد بگیرید. به‌نوعی این بخشی از تجربه سرگرم‌کننده آن است که در نبود یک داستان مجزا، روایتی معمول به آن می‌بخشد. جلوه‌های بصری بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و تمام آن نیز دوست دست کشیده شده است. بازی در طول آپدیت‌های آینده، محتوای زیادی دریافت می‌کند و گیم پلی به بیش از 40 ساعت خواهد رسید. در این سبک نگاهی هم به Space Engineers و No Man’s Sky بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Hardspace Shipbreaker با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: Intel i5-6600K / AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM, GeForce GTX 770 / Radeon R9 380
Additional Notes: 30 FPS in 1920×1080. The game is an Early Access game, and minimum specifications may change during development. The game currently supports 1920×1080 monitor resolution. More resolutions will be supported at a later stage.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: Intel i7-8700 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 6 GB VRAM, GeForce GTX 980 Ti / Radeon RX Vega 56
Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080. The game is an Early Access game, and recommended specifications may change during development. The game currently supports 1920×1080 monitor resolution. More resolutions will be supported at a later stage.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Across your career, you’ll have the privilege of paying your debt to us by purchasing salvaging rights to increasingly large and valuable ships. Cut them open and extract as much value as possible!
You are equipped with the latest in LYNX tech. Carve entry points, salvage valuable materials and components with your cutting tool or slice scrap metal at any angle into a million pieces as you ponder a lonely existence… the possibilities are endless! Be cautious – dying is extremely unprofitable.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.