gears_5_multiplayer_swarm
یحیی رحیمی

داستان Gears 5 با الهام از بازی‌های جهان باز نوشته‌شده است؛ مایکروسافت دخالتی در بازی ندارد

یحیی رحیمی 10 شهریور 1398 بدون دیدگاه
615 بازدید

مدتی است که کمپین تبلیغاتی بازی Gears 5 شروع به کار کرده است و تمام ویدیوها نیز اشاره به بخش مولتی پلیر بازی دارند اما در مورد بخش داستانی، اطلاعات اندکی دریافت کرده ایم. اخیرا مدیر استودیو The Coalition به نام Rod Ferguson مصاحبه ای مفصل در مورد بازی داشته است و گفته است که بخش داستانی Gears 5 از روی بازی های جهان باز دیگر ساخته شده است.

فرگوسن گفته است که Gears 5 در واقع یک بازی جهان باز نیست اما تعدادی از بازی های این ژانر برای ساخت داستان بررسی شده اند:

کار زیادی برای اینکه بفهمیم باید چه کار کنیم داشتیم و خوشبختانه افرادی از بازی های Assassin’s Creed و Far Cry داشتیم و این افراد قبلا روی چنین بازی هایی کار کرده بودند. ما می دانستیم که قرار نیست یک Red Dead، Far Cry یا Ghost Recon جدید بسازیم. ما فقط می گفتیم که خب چطور می توانیم Gears 5 را بدون اینکه دقیقا مثل یوبی‌سافت عمل کنیم، کمی بازتر و پرمحتوا تر کنیم؟ بازی در واقع جهان گستر نیست ما تنها خواستیم که از آن ژانر الهام بگیریم و به نوعی آزادی و انتخاب های بیشتری به بازیکن بدهیم.

فرگوسن همچنین در ادامه از روند ساخت بازی صحبت کرده است و گفته است که مایکروسافت هیچ دخالتی در روند توسعه نداشته است و آن‌ها به استودیو ایمان کامل دارند:

همه چیز به اعتمادی که به مدیران استودیو و تیم موجود برمی گردد. Matt( مدیر Xbox Game Studios) تنها می خواهد که بازی های عالی بسازد و همیشه می گوید که نگران مدل کسب و کار و همچنین اعضای ماهانه و تغییراتی که ممکن است در استراتژی بازی پدید آیند نباشید. اگر بتوانید یک بازی فوق العاده بسازید، آنگاه ما می توانیم که آن بازی فوق العاده را الگو قرار دهیم و استراتژی های مختلفی را روی آن اعمال کنیم. هدف اصلی ما ساخت بازی های فوق العاده و تمرکز روی کیفیت است. وقتی می گوییم یک بازی را عرضه خواهیم کرد، این کار را با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهیم داد.

بازی Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر برای Xbox One و PC عرضه خواهد شد. اگر از اعضای Xbox Game Pass باشید، می توانید 4 روز قبل از این تاریخ بازی را دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.