Xbox-games
مبین نعمت‌اللهی

بیش از نیمی از بازی‌های در حال ساخت ایکس‌‌ باکس معرفی نشده است

مبین نعمت‌اللهی 20 مهر 1400 بدون دیدگاه
754 بازدید

بدون‌ تردید دلیل انتخاب کنسول‌های خانگی سونی، پلی استیشن نسبت به ایکس باکس را می‌توان بازی‌های تراز اول یا همان AAA و یا دنباله‌های بازی‌هایی همچون خدای‌جنگ را در بازارهای جهانی و حتی کشور خودمان، ایران تلقی کرد. با آشکار شدن ضعف ایکس باکس در گستردگی ژانر و کمیت بازی‌های تحت‌انحصار، مایکروسافت با به‌کار‌گیری سیاست‌های جدید و روی کار آوردن آقای فیل اسپنسر سعی در ارتقا نقطه‌ضعف کنونی داشته است.

اخیرا در چنل The Xbox Two در‌ یوتیوب، مدیر محتوای این مجموعه، Rand al Thor 19 که مشغول به گپ‌و‌گفت با یکی از خبرنگاران‌ تیم Windows Central بوده، اظهار داشت که دو سوم از بازی‌های در حال ساخت ایکس باکس هنوز معرفی نشده‌ است. این شخص در این گفت‌و‌گو مدعی شد که بازی‌هایی کماکان وجود دارند که او از آن‌ها بی‌خبر است، از جمله جدیدترین پروژه‌‌ی بتزدا، استودیویی نام‌آشنا که چند‌ی‌پیش با رقم سرسام‌آور 7.5 میلیارد دلار به استودیو‌های تحت مالکیت مایکروسافت، یا همان Xbox Games Studios پیوست.

بازی ایکس باکسنقش‌آفرینی فانتزی در راه ایکس باکس

درهمین‌حال، سوالاتی پیرامون بازی Avowed، بازی جدید استودیو Obsidian Entertainment خالق پشت‌پرده بازی‌هایی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds از خبرنگار ویندوز سنترال پرسیده شد. سوالاتی مبنی بر آنکه آیا بازی Avowed از نظر وسعت و داستان‌سرایی به مراتب از Skyrim بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر خواهد بود و آیا سیستم گیم‌پلی بازی که از زاویه‌دید یک جادوگر روایت می‌شود، مجذوبانه است یا نه، که وی در جواب به این سوالات به صراحت اعلام کرد که در طی هفته‌های آتی اطلاعات فراوانی از آی‌پی جدید استودیو ابسیدین در وب‌سایت Windows Central منتشر خواهد شد و همان‌طور که او برای پاسخگویی به این‌ سوالات هیجان‌زده‌ست، اطلاعات قابل‌توجهی را از بازی Avowed دردسترس علاقه‌مندان خواهند گذاشت.

از سوی دیگر نیز فاش شد که یک هدست مخصوص، چندین کنترلر جدید و دیگر اکسسوری‌های ایکس باکس به مناسبت بیستمین سالگرد این برند در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. برندی که اولین‌بار و در تاریخ 15 نوامبر سال 2001 نام خود را با کنسول Original Xbox بر سر زبان‌ها انداخت.

همانطور که انتظار می‌رود، سال آینده میلادی را می‌توان سکوی‌پرتاب کنسول Xbox Series X با پروژه‌های تحت‌انحصار استودیو‌هایی همچون PlayGround Games و Ninja Theory درنظر گرفت. استودیو‌هایی که هریک برای سالیان به ساخت پروژه‌هایی تراز اول و یا احیای فرنچایزهایی خاطرانگیز از قبیل Fable مشغول بوده‌اند. با این حال، کنسول‌های ایکس باکس سری همچنان میزبانان قابل‌احترامی با بازی‌های Forza Horizon 5 و Halo Infinite که به ترتیب در تاریخ‌های 5 نوامبر و 8 دسامبر سال جاری عرضه می‌شوند، خواهند بود.

منبع:‌ The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.