We Happy Few
مبین نعمت‌اللهی

خالق بازی We Happy Few در حال ساخت یک بازی داستانی برای ایکس باکس است

مبین نعمت‌اللهی 27 مهر 1400 بدون دیدگاه
234 بازدید

بازی We Happy Few، تنها یکی از دو پروژه‌ی توسعه‌یافته توسط استودیوی نوپا Compulsion Games، در سبک اکشن‌ماجراجویی ترسناک است که می‌توان یکی از چند عنوان تحت‌انحصار زمانی ویندوز معرفی کرد. این اثری 2 سال بعد و در ماه اوت سال 2018 به دست کاربران کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس رسید.

Compulsion Games در طی سیاست‌های جدید مایکروسافت مبنی بر خرید و تصاحب استودیو‌های مطرح بازی‌سازی، در کنار دیگر استودیوهای سرشناسی همچون Ninja Theory با پروژه‌ی موردانتظار و در حال ساخت Senua’s Saga: Hellblade II و استودیو Undead Labs خالق مجموعه بازی State of Decay به مجموعه‌ی Xbox Game Studios یا همان استودیو‌های فرست‌پارتی ایکس باکس پیوست. این استودیو قرار است پروژه‌ی جدید خود که به‌عنوان یک اثر داستان‌محور شناخته می‌شود را برای پلتفرم‌های هدف مایکروسافت توسعه دهد.

سازنده We Happy Few در حال ساخت اثری روگ‌لایک

خانم نیلا هدجاس، مدیر روابط عمومی استودیو Compulsion Games در مصاحبه‌ای با تیم Xbox Squad از برنامه‌های این استودیو و جزئیاتی جدید از پروژه‌ی معرفی‌نشده خالق بازی We Happy Few در ژانر سوم‌‌شخص صحبت کرد. در این مصاحبه‌ که به زبان فرانسوی انجام شده است، ایشان در سخنان خود خاطرنشان کرد:

من معتقدم که ما زمان کمی را برای پیشرفت و ارتقا دانش خود اختصاص داده‌ایم. این اولین پروژه‌ی ما در همکاری با مایکروسافت و برند ایکس باکس است، پروژه‌ای که ما را به سمت‌و‌سوی یادگیری و تجربیات کاملا جدید سوق می‌دهد. در‌حال‌حاضر، ما نیروی کار خود را دو برابر کرده‌ایم. به‌عنوان یک تیم بازی‌سازی علاقه‌مند به بازی‌های منحصربه‌فرد و تمرکز بر تجربیات In-Game بازی‌های ویدئویی، می‌خواهیم میراثی ارزشمند از خود به جای بگذاریم و آن را دنبال کنیم.

We Happy Few

خانم Hadjas در‌ ادامه‌ی سخنان خود معتقد بود که برخلاف بازی We Happy Few، بعید است که پروژه‌ی بعدی Compulsion Games با قابلیت Early Access یا همان دسترسی زودهنگام ایکس باکس عرضه شود.

با پروژه‌ی جدید که درواقع یک بازی داستانی شوم‌شخص بوده، ما به هیچ فیدبکی نیاز نخواهیم داشت. این بازی همانند هیچ از یک بازی‌های Rogue-like که برای اطمینان حاصل کردن از تجربیات سرگرم‌‌کننده آن به اتصال‌ اینترنت نیاز داشته باشید، نخواهد بود. بازی We Happy Few یک بازی کاملا تکامل یافته است، اثری در ژانر Rogue-like که ما براساس علایق مردم به آن خط‌داستانی افزودیم چرا که مردم سرتاسر دنیا شخصیت‌ها را دوست خواهند داشت. ما قصد داریم یک بازی با یک پایان و خط‌داستانی مشخص توسعه دهیم، و به همین منظور پروژه‌ی بعدی یک بازی داستان‌محور خواهد بود. 

بدون‌ تردید دلیل انتخاب کنسول‌های خانگی سونی، پلی استیشن نسبت به ایکس باکس را می‌توان بازی‌های تراز اول یا همان AAA و یا دنباله‌های بازی‌هایی همچون خدای‌جنگ را در بازارهای جهانی و حتی کشور خودمان، ایران تلقی کرد. با آشکار شدن ضعف ایکس باکس در گستردگی ژانر و کمیت بازی‌های تحت‌انحصار، مایکروسافت با به‌کار‌گیری سیاست‌های جدید و روی کار آوردن آقای فیل اسپنسر سعی در ارتقا نقطه‌ضعف کنونی داشته است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.