The-Dark-Pictures-Anthology
یحیی رحیمی

بازی بعدی استودیو Supermassive Games مشخص شد: The Dark Pictures: Little Hope

یحیی رحیمی 8 شهریور 1398 بدون دیدگاه
513 بازدید

بازی The Dark Pictures: Man of Medan از امروز به صورت رسمی عرضه می شود و البته دیروز نیز شاهد نقد و بررسی های بازی بودیم. اگر این بازی شما را جذب خودش نکرده است، بهتر است که نگاهی به عنوان بعدی این سری بیندازید. استودیو Supermassive Games امروز تیزر کوتاهی در مورد بازی جدیدی به نام The Dark Pictures: Little Hope منتشر کرد که قرار است در سال 2020 روانه بازار شود.

هنوز چیزی از بازی The Dark Pictures: Little Hope مشخص نیست اما در تصاویر منتشر شده می توان یک دختر عجیب را دید که با در دست داشتن یک عروسک، در حال رقصیدن به دور آتش است و قطعا از آن جادوگران و کولی های آمریکای جنوبی را شاهد خواهیم بود و ممکن است با داستان جن و پری روبه رو باشیم! در کل ویدیو عجیب است.

در ادامه می توان مشاهده کرد که یک هیولا به زنی به نام آنجلا حمله می کند و او نیز فردی به نام Andrew را صدا می زند که به نظر نقش آن توسط بازیگر انگلیسی به نام Will Poulter بازی می شود. او در فیلم Detroit به عنوان یک پلیس نژادپرست فوق العاده بازی می کرد و همه او را با آن ابروهای اخمو و درهمش می شناسند.

TheDarkPicturesLittleHope

The Dark Pictures: Little Hope می تواند کمی به آن پایه های قدیمی بازی ترسناک برگردد و به نوعی بازی Man of Medan با قرار دادن ما در کشتی ارواح، ارتباط چندانی با بازیکن برقرار نمی کند و محیط کشتی ارواح برای ما آشنا نیست. هر چند که داستان این بازی نیز چندان جالب نبود. استودیو 8 بازی از این سری ترسناک را در دست ساخت قرار داده است و قرار است هر 6 ماه یک بار، نسخه جدیدی از بازی عرضه شود.

با این حساب بازی The Dark Pictures: Little Hope در اوایل سال 2020 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.