بازی Tekken 7 دونالد ترامپ
ارحام ادبخواه

دونالد ترامپ قرار بود به بازی Tekken اضافه شود

ارحام ادبخواه 19 آذر 1402 بدون دیدگاه
206 بازدید

کاتسوهیرو هارادا که کارگردان بازی Tekken محسوب می‌شود، در برهه‌ای به اضافه کردن دونالد ترامپ به جمع شخصیت‌های بازی فکر کرده بود. او می‌خواست رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان یک بسته الحاقی وارد بازی Tekken 7 کند و حتی Rage Artها و حرکات مختلفی را هم برای او در نظر گرفته بود.

بازی Tekken 7 که اولین بار در سال 2015 منتشر شد، در اوایل کار شخصیت‌های معمولی و منطقی را در قالب DLC در دسترس کاربران قرار می‌داد. اما سازندگان رفته رفته تصمیمات عجیبی گرفتند و شخصیت ناکتیس از Final Fantasy XV و جیز هاوارد (Geese Howard) از مجموعه Fatal Fury را به بازی اضافه کردند. اما این تصمیم‌های عجیب با اضافه شدن شخصیت نیگان از سریال The Walking Dead به اوج خود رسید و در آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرد.

با وجود اینکه نیگان انتخاب عجیبی به نظر می‌رسید و زیاد به حال و هوای بازی Tekken نمی‌خورد، شرکت Bandai Namco برنامه‌های عجیب‌تری هم داشت که متاسفانه به نتیجه نرسید. به گفته کاتسوهیرو که کارگردان Tekken 7 محسوب می‌شود، آن‌ها قصد داشتند رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان یک شخصیت قابل کنترل به بازی بیاورند. هرچند که اضافه شدن دونالد ترامپ در قالب یک DLC می‌توانست حرکت جالب توجهی باشد، تیم سازنده از این تصمیم منصرف شد و آن را هیچگاه عملی نکرد.

بازی Tekken 7 دونالد ترامپ

احتمال حضور ترامپ در بازی Tekken 7

اما این جزئیات از کدام منبعی می‌آید؟ یکی از کاربران توییتر در مورد اضافه شدن دونالد ترامپ به بازی Tekken 8 شوخی کرده و آن را یک اتفاق جالب می‌دانست. اما در هارادا در عین ناباوری به این توییت پاسخ داد و گفت که آن‌ها می‌خواستند دونالد ترامپ را در بازی Tekken 7 به جمع مبارزها بیاورند. این تصمیم عجیب در زمانی گرفته شد که دونالد ترامپ در سال 2016 سمت ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را به دست گرفت.

با این حال هارادا از این تصمیم منصرف شد؛ چرا که اضافه کردن دونالد ترامپ به بازی Tekken مشکلات و مصائب زیادی در زمینه لایسنس کردن وی به وجود می‌آورد. جالب است بدانید که هارادا این ایده را با تهیه کننده بازی به اشتراک گذاشت و این دو با یکدیگر برخی از حرکات و حملات او را هم تصور کردند. اما در همین حال که این دو مشغول صحبت در این باره بودند، راننده اوبر تنفر خود از دونالد ترامپ را بروز داد تا سازندگان بازی خیلی سریع به مشکلات احتمالی فکر کنند و منصرف شوند.

ترامپ با حضور در صحنه‌هایی که هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارد بیگانه نیست و ما پیش از این او را در محافلی نظیر رینگ WWE مشاهده کرده بودیم. با این حال و با ابراز تاسف، ایده اضافه شدن دونالد ترامپ به بازی Tekken هیچگاه عملی نشد تا لحظات جالب احتمالی را از دست بدهیم. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.