Vin
یحیی رحیمی

بازی Fast and Furious Crossroads معرفی شد: سورپرایز The Game Awards

یحیی رحیمی 22 آذر 1398 1 دیدگاه
1,702 بازدید

آخرین بازی معرفی شده در مراسم The Game Awards 2019 یک سورپرایز فوق العاده بود. این Fast and Furious Crossroads بود که توانست تمام صحنه را به وجود آورد. این بازی توسط توسعه دهنده فرانچایز Project Cars، استودیو Slightly Mad Studios، توسعه یافته است و Bandai Namco Entertainment نیز ناشر آن است.

همه فرانچایز سریع و خشن را با اکشن فوق العاده اش می شناسند و البته بازیگران سرگرم کننده اش نیز تاثیر زیادی روی فروش فیلم دارد. به هرحال ساخت یک بازی ویدیوی از این فرانچایز یک اتفاق بسیار بزرگ است و ممکن است که از خود بپرسید چه بازیگرانی در این بازی حاضر خواهند؟ خوشبختانه ناشر بازی اطلاعاتی در این مورد با ما به اشتراک گذاشته است و به نظر می رسد که صداپیشه تمام شخصیت های حاضر در بازی همان بازیگران فیلم اصلی خواهند بود.

یکی از شخصیت های اصلی بازی Fast and Furious Crossroads، وین دیزل خواهد بود. سریع و خشن بدون حضور او مزه ای ندارد و برای سالهای متوالی است که او را در این فرانچایز مشاهده میکنیم. دیگر بازیگر حاضر نیز Michelle Rodrigeuz است. او یکی از شخصیت های زن معروف این سری است که تا به حال در نسخه های مختلفی حاضر بوده است و به نظر می رسد که نقش بزرگی نیز در این بازی داشته باشد.

دیگر شخصیت موجود نیز Tyrese Gibson است. او البته در معرفی بازی حضور نداشت اما شخصیت رومان را در بازی برعهده دارد. از شخصیت های دیگر می توان به Sonequa Martin-Green اشاره کرد که بیشتر به دلیل حضور در فیلم Star Trek: Discovery و سریال مردگان متحرک شناخته می شود. اخرین بازیگر حاضر نیز Asia Kate Dillon است که احتمالا او را در فیلم John Wick 3 مشاهده کرده اید. او نیز یکی از بازیگران Fast and Furious Crossroads خواهد بود.

فعلا صحبتی از دیگر جنبه های بازی نشده است و تنها می دانیم که بازی در ماه مه 2020 برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mr.2aa

    مهمان

    ادم احساس میکنه تو سالای 2012 ایناست
    فک کنم 80 درصد بودجه ساخت بازی رو برای ب دست اوردن اسم بازی و 10 درصد دیگشو برای صدای بازیگراش این وسط ی کوشولو هم ب بازی سازا یارانه معیشتی دادن ک بازی بسازن شده ای D: 🙂

    پاسخ دهید