Batman Arkham Knight
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه سپتامبر سرویس PlayStation Plus معرفی شد: Batman و Darksiders

یحیی رحیمی 7 شهریور 1398 بدون دیدگاه
581 بازدید

ماه اوت میلادی نیز به پایان خود رسیده است و حالا سپتامبر در شرف شروع است. سونی نیز به این منظور بازی های رایگان جدید سرویس PlayStation Plus را معرفی کرده است. می توانید از هفته آینده به دانلود این بازی ها بپردازید. اما کمی با این دو آشنا شویم!

اگر طرفدار بازی های سوم شخص هستید، ماه سپتامبر برای شما بهشت حساب می شود زیرا که دو بازی Batman: Arkham Knight و Darksiders III جزو بازی های رایگان این ماه هستند. بازی Batman: Arkham Knight در سال 2015 عرضه شد و آن زمان امتیازات خوبی نیز دریافت کرد. با وجود گذشت تقریبا 5 سال از آن زمان، هنوز هم بازی جلوه بصری خوبی دارد و البته که یک داستان عالی را نیز شاهد هستیم. اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید، حالا فرصت خوبی برای این کار است.

اما در مورد دیگر بازی این ماه به نام Darksiders III بگوییم. این بازی توسط استودیو Gunfire Games ساخته شده است و THQ Nordic نیز آن را روانه بازار کرده است. بازی سال قبل که عرضه شد، دارای یک سری مشکلات بود که آپدیت های بعدی آن را برطرف ساخت. اگر 2 نسخه قبلی از بازی را تجربه کرده اید و فرصت نسخه سوم را نداشته اید، حالا می توانید آن را به رایگان دریافت کنید.

با وجود اینکه بازی Batman: Arkham Knight هنوز کمی قدیمی است اما باز هم ماه سپتامبر از بهترین ماه های اخیر برای کاربران سرویس PlayStation Plus خواهد بود. البته که بازی Darksiders 3 نیز فوق العاده سرگرم کننده است و دیگر کسی برای اضافه کردن یک بازی به صورت رایگان به حسابش شکایت نمی کند. بالاخره سنگ مفت گنجشک هم مفت! می توانید با شروع ماه سپتامبر میلادی، این دو بازی را به رایگان دریافت کنید و از آن‌ها لذت ببرید. نظر شما در مورد این دو بازی چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.