cyberpunk2077
یحیی رحیمی

دنیای Cyberpunk 2077 از بازی The Witcher 3 کوچک تر اما پرمحتواتر است

یحیی رحیمی 2 شهریور 1398 بدون دیدگاه
717 بازدید

دنیای بازی Cyberpunk 2077 عجیب تر از هر دنیایی است که تا به حال ساخته شده است و مشابه آن را در هیچ بازی دیگری ندیده ایم. اینکه بازی در آینده ای نه چندان دور جریان دارد، عجیب نیست اما چنین المان های عمیقی در هیچ بازی مشاهده نشده است. در این میان سوال پیش می آید که خب این دنیا چقدر بزرگ است؟ به نظر می رسد که به اندازه دنیای بازی قبلی   به نام The Witcher 3 نیست اما از لحاظ تراکم و محتوا بسیار عمیق تر است.

اخیرا تولید کننده بازی Cyberpunk 2077 به نام Richard Borzymowski تایید کرده است که دنیای بازی با اینکه فوق العاده بزرگ و گسترده است اما هنوز به اندازه بازی The Witcher 3 نیست. البته شهر پر از فعالیت های مختلف است و به نوعی محتوای زیادی در گوشه کناره های آن وجود دارد. این طور نیست که مانند The Witcher بیشتر نقشه بازی دشت و صحرا باشد و بلکه تراکم نقشه بازی جدید بالاست:

در Witcher 3 ما یک دنیای جهان باز داشتیم که یک سری دشت ها و جنگل ها بین شهرهای بزرگ و کوچک آن وجود داشتند. در Cyberpunk 2077 شهر بازی به نام Night City تنها جایی است که در بازی می بینید. خود شهر نیز دارای شخصیت مخصوص به خود است و بسیار پرتراکم است و طوری ساخته شده است که پرتره یک شهر قابل باور باشد.

استفاده از فضاهای باز در Witcher 3 منطقی است و این بازی به نوعی تم قرون وسطی را دارد اما اینکه یک شهر داشته باشیم و کلی فعالیت های مختلف، چالش بزرگی است و باید دید که توسعه دهندگان چطور از پس آن برخواهند آمد. قرار است که گیم پلی بازی نیز به صورت کامل در رویداد هفته بازی توکیو نمایش داده شود و خود بازی نیز آوریل سال آینده عرضه خواهد شد.نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.