cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

اسکرین شات جدیدی از باس فایت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

یحیی رحیمی 28 مرداد 1398 بدون دیدگاه
714 بازدید

استودیو CD Projekt RED اخیرا به شدت در حال کار روی بازی Cyberpunk 2077 است. به همین دلیل بارها اسکرین شات های مختلفی از بازی دریافت کرده ایم و این استودیو لهستانی به هیچ وجه در این مورد خساست به خرح نداده است. قرار است که گیم پلی بازی نیز به زودی در دسترس همه قرار گیرد و اطلاعات بازی آرام در حال منتشر شدن هستند. گفتنی است که در E3 امسال نیز گیم پلی بلندی برای افراد خاصی پخش شده بود و حالا می توان اسکرین شات جدید را نیز مشاهده کرد.

به لطف حساب رسمی توییتری بازی Cyberpunk 2077 ، حالا تصویر جدیدی از بازی در دست داریم. می توان در عکس فردی را مشاهده کرد که فوق العاده هیکل بزرگی دارد و بدن عظلانی و البته قیافه فوق العاده ترسناکی برای خودش ساخته است. ترسناک تر از خود او، چکش بزرگی است که در دستانش قرار دارد و می توان حرکت او برای ضربه به فرد روبه رویی را مشاهده کرد که فوق العاده صحنه خشنی ساخته است. می توانید نگاهی در زیر نگاهی به تصویر اصلی داشته باشید.

cyberpunk 2077 boss fight

در توضیح توییت نیز نوشه شده است که “حالا وقته چکشه!” این تصویر نشان از یک باس فایت دارد و مشخص نیست که این افراد چه کسانی هستند و از حیث داستان و شخصیت ها تقریبا چیز خاصی نمی دانیم و فقط می دانیم که کیانو ریووز یکی از شخصیت های بازی است! استودیو برای ساخت Cyberpunk 2077 سنگ تمام گذاشته است و المان های فوق العاده جالبی در بازی به کار گرفته شده است.

قرار است که Cyberpunk 2077 روز 16 آوریل 2020 برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه شود. بازی این هفته در کنفرانس Gamescom در شهر کلن آلمان حاضر خواهد بود و احتمالا برای اولین بار شاهد گیم پلی بازی باشیم. نظر شما در مورد این تصویر چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.