death stranding
یحیی رحیمی

تصاویر جدید Death Stranding شخصیت اصلی را در محیط برفی نمایش می دهد

یحیی رحیمی 27 مرداد 1398 بدون دیدگاه
636 بازدید

جدیدترین بازی استودیو Kojima Productions در دست ساخت است و قرار است که نگاه عمیقی در مراسم Gamescom 2019 نسبت به آن داشته باشیم. تنها چند روز تا آن زمان مانده است اما هیدئو کوجیما مدام تصاویری از Death Stranding را منتشر می کند و تا به حال شخصیت اصلی بازی به نام Sam Bridges را در تصاویر مختلفی دیده ایم. برای نمونه او را در حال خواب یا چمن دیده ایم و حالا تصاویری از او در محیطی برفی منتشر شده است.

به نظر می رسد که کوجیما با انتشار این تصویر می خواهد به ما نشان دهد که برف چگونه روی شخصیت اصلی تاثیر خواهد گذاشت. در تصویر می توانید Sam را مشاهده کنید که لباس سیاه عجیبی به تن دارد و در حال تماشای چیزی در آسمان است. او همچنین عینک آفتابی به چشم دارد و در تصاویر قبلی نیز چنین چیزی دیده بودیم و به نظر این بخشی از بازی است. همچینن نشستن و استراحت کردن نیز بخش دیگری است و در تصویر می توان به ژاپنی عبارت بلند شدن را مشاهده کرد. به این صورت که با فشردن یک دکمه می توان از جای خود بلند شد و با فشردن دکمه دیگری خوابید.

Death Stranding موضوع عجیبی دارد و کوجیما می خواهد ما را با به ویروسی به نام ایزوله شدن و دوری از جامعه آشنا کند که در دنیای امروز نیز چنین چیزی به شدت دیده می شود و مدام فاصله با دیگری در حال تعریف شدن است. مدتی پیش شاهد آن بودیم که بازی از لیست انحصاری های وب سایت پلی استیشن استرالیا حذف شده بود و عده ای باور داشتند که نسخه PC بازی نیز عرضه خواهد شد. اگر چنین بازی باشد، در نمایشگاه Gamescom 2019 خواهیم فهمید.

کنفرانس سونی نیز روز دوشنبه ساعت 10 شب به وقت ایران شروع خواهد شد و استریم زنده آن را از دست ندهید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.