State-of-Play-May-2019
یحیی رحیمی

برنامه State of Play سونی این هفته با اعلام خبرهایی در مورد بازی MediEvil باز می گردد

یحیی رحیمی 17 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
569 بازدید

مدتی پیش بود که سونی نیز مانند مایکروسافت تصمیم به ساخت یک سری اپیزود از بازی های در دست ساخت و معرفی نشده اش بکند و بالاخره مدتی پیش شاهد پخش اولین قسمت آن بودیم و اطلاعاتی در مورد Days Gone دریافت کردیم. حالا قرار است که این هفته، قسمت دوم State of Play پخش شود و اطلاعاتی را در مورد بازی های جدید به اشتراک بگذارد.

سونی همین چند دقیقه پیش اعلام کرد که قسمت جدید برنامه State of Play روز پنج شنبه، نهم مه میلادی در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا پخش خواهد شد و البته این قسمت از برنامه کوتاه خواهد بود و گفته می شود که تنها 10 دقیقه طول خواهد کشید.

مشخص نیست که چه بازی هایی در این قسمت نمایش داده خواهند شد. تنها بازی که سونی از وجود آن در این قسمت خبر داده است، بازسازی عنوان MediEvil است. سال گذشته بود که شاهد معرفی این بازی با انتشار اولین تریلر گیم پلی بودیم و از آن زمان هیچ خبر دیگری در مورد MediEvil دریافت نکرده ایم.

سونی همچنین گفته است که معرفی یک بازی جدید نیز در دستور کار این قسمت State of Play قرار دارد و مشخص نیست که سونی در مورد چه بازی صحبت می کند. همچنین سونی تایید کرده است که قرار نیست در مورد نسل بعدی کنسول های بازی خود در این قسمت از برنامه صحبت کند و در نتیجه انتظار چیزی را در این مورد نداشته باشید.

تنها چیزی انتظارش را می کشیم، پخش تریلر جدیدی از بازی Death Stranding ساخته هیدئو کوجیما است. اگر در طول چند هفته پیش به خبرها نگاهی انداخته باشید، خواهید دید که کوجیما در حال ساخت یک تریلر جدید بوده است و گفته بود که شاید ماه بعد، آن را منتشر کند. باید دید که State of Play این هفته چه در چنته دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.