borderlands 3
یحیی رحیمی

نسخه PC بازی Borderlands 3 از فناوری رمزگذاری Devuvo استفاده خواهد کرد

یحیی رحیمی 24 مرداد 1398 بدون دیدگاه
418 بازدید

Borderlands 3 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال است و تقریبا همه به دنبال عرضه بازی هستند. این سری آنقدر طرفدار کرد که هنوز هم سرورهای آنلاین نسخه دوم بازی شلوغ تر از خیلی بازی های جدید است. به هر حال این بازی ماه بعد روانه بازار خواهد شد و بالاخره انتظار برای طرفداران به پایان خواهد رسید.

برای بازیکنانی که مایل به اجرای بازی روی PC هستند یک سری خبرهای متفاوت داریم. ابتدا اینکه بازی دارای قابلیت Preload نیست زیرا که  Epic Game Storeکه فروشگاه اختصاصی عرضه این بازی است، چنین ویژگی را ندارد و اگر بازی روی استیم بود، این قابلیت نیز در دسترس همه قرار می گرفت. اما حالا خبر دیگری منتشر شده است و به نظر همه باید این خبر را بدانند.

صفحه رسمی بازی Borderlands 3 در فروشگاه Epic Games Store آپدیت شده است. در این صفحه می توان ویژگی ضد هک Denuvo Anti-Tamper DRM را مشاهده کرد. این برنامه در بسیاری از بازی های ویدیویی به کار می رود و حدود 3 یا 4 سال پیش بود که به طور همه گیر استفاده شد. این قفل البته یک سری مشکلات دارد و اولا اینکه از منابع سیستم به صورت عجیب و غریبی استفاده می کند و میزان استفاده از رم و پردازنده دستگاه به شدت بالا می رود.

دوم اینکه قفل در واقع اسباب بازی است و تنها در چند روز بازی کرک می شود و تقریبا این قفل به هیچ دردی نمی خورد و تنها میزان استفاده از توان سخت افزاری را بالا می برد. به نظر می رسد که نبودش بهتر از بودنش است. این قفل اوایل بسیار سرسخت بود و کرک کردن آن فوق العاده سخت بود اما به مرور این قفل نیز شکسته شد. تا به حال شکایات زیادی در این مورد مطرح شده است و هیچ کدام راه به جایی نبرده اند.

Borderlands 3 ماه بعد در دسترس کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخص قرار خواهد گرفت. گفته شده است که 40 گیگابایت فضای خالی برای اجرای بازی کافی است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.