دانلود بازی Skyhill Black Mist برای PC
دانلود بازی Skyhill Black Mist برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skyhill Black Mist برای PC

پارسی گیم 25 خرداد 1399 بدون دیدگاه
5,270 بازدید

دانلود بازی Skyhill Black Mist برای کامپیوتر

با پیشرفت فناوری، قدرت کمپانی‌های مدرن روزبه‌روز در حال افزایش است. همین باعث شده است که کم‌کم قدرت از دست حکومت‌ها خارج شود و به سمت دنیایی جدید قدم برداریم. در بازی Skyhill Black Mist داخل یک سری ساختمان‌های متصل‌به‌هم به نام Skyhill بیدار خواهید شد. درواقع دختر شما داخل این ساختمان به گروگان گرفته‌شده است و شما برای نجات او خطرات زیادی به جان‌خواهید خرید. دنیای بازی ترسناک و پر از موجودات مختلف است اما شما چون قهرمانی ظهور خواهید کرد و راهتان را از میان تمامی این خطرات باز می‌کنید. استودیو Mandragora با تکیه‌بر ژانر اکشن ماجراجویی و دوربین خاص خودش، سرگرمی تازه‌ای برای شما ساخته است.

Skyhill Black Mist

داخل بازی Skyhill Black Mist با یک کمپانی بزرگ به نام اسکای هیل آشنا خواهید شد که به‌ظاهر یک شرکت ساده است اما تمام شهر را با ابزارهایی که در دست دارد کنترل می‌کند. شما اما به‌عنوان یکی از کارمندانش وارد می‌شوید اما به‌یک‌باره همه‌چیز خراب می‌شود. دخترتان به گروگان گرفته می‌شود و تمام ساختمان‌ها نیز توسط هیولاها و موجودات ترسناک تسخیر می‌شود. آن‌ها در تلاش‌اند تا شمارا نیز به سمت خود بکشانند. حالا هدف بزرگی روی دوش شماست. باید هم از دست این هیولاها فرار کنید وهم اینکه خانواده خود را نجات دهید. این کار اما بهای بزرگی برای شما دارد و خطر بزرگ‌تر از آن است که فکر می‌کنید. مشکل فراتر از تنها یک سری موجودات حال به هم زن است، آن‌ها جادوی سیاهی در دل دارند که می‌تواند انسان‌ها را به زامبی‌هایی ترسناک تبدیل کند و همین آغاز ماجرای شما در محیط تاریک و ترسناک بازی است.

بازی Skyhill Black Mist روایتی غیرخطی را ارائه می‌دهد. می‌توانید تصمیم بگیرید کدام مسیر را بپیمایید و برای این کار نیز انواع و اقسام مکان‌ها را در اختیاردارید. فرقی ندارد سینما باشد، مرکز خرید یا حتی یک پارکینگ معمولی؛ فرار مهم‌ترین واژه‌ای است که باید در این بازی به خاطر داشته باشید. بازی ترس از مرگ را به‌خوبی القا می‌کند و کافی است یک اشتباه از شما سر بزند تا دودمان خود را به باد هوادهید. این هیولاها به شما حمله خواهند کرد و بنابراین بازی از فنون رمزی و ابزارهای مختلف استفاده کنید تا نجات یابید، وگرنه شما نیز بخشی از همین ارواح تاریک خواهید شد. در این سبک نگاهی هم به بازی‌های Resident Evil 7 و Half-Life: Alyx هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Skyhill Black Mist با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: 3.1 GHz Dual-Core – Intel i3 2100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: i5 2400 or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 240
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

World War III was one cruel tragedy, at least for the others. You seemed to have a quite nice time, hidden in your fancy penthouse at the Skyhill Hotel… Till the impact of a bio-weapon blew away the life you once knew. Now there are mutants everywhere, and they’re eager to rip you to shreds with their vicious claws. But they aren’t your only problem: Your supplies are running out. You have to leave your luxurious penthouse and search for food. Walking through the skyscraper means going through hell. There is danger around every corner and death is a steady companion. But seriously, how would someone prepare for something like this? It doesn’t matter anymore. Nothing matters but survival. And time is running out.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.