Borderlands-2-VR
یحیی رحیمی

بازی Borderlands 2 VR برای عرضه روی PC معرفی شد

یحیی رحیمی 9 شهریور 1398 بدون دیدگاه
899 بازدید

همه ما می دانیم که سری بازی Borderlands با آن المان های جذابش چقدر طرفدار دارد و افراد زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود کشیده است. استودیو Gearbox Software در ماه دسامبر سال گذشته بازی Borderlands 2 VR که یک نسخه واقعیت مجازی از بازی است را برای کنسول PlayStation VR عرضه کرده بود و حالا اعلام شده است که این بازی اواخر پاییز برای رایانه های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

معرفی این بازی برای PC با ارایه یک تریلر از محیط بازی انجام شده است که می توان سلاح ها و شخصیت ها را مشاهده کرد و بازی به طور کلی شباهت بسیار زیادی به Borderlands 2 دارد. هماننند نسخه PlayStation VR نیز بازیکنان می توانند روند زمانی را کند کنند و به نوعی بهترین تاکتیک حمله را انتخاب کنند و آنگاه دشمن را به خاک و خون بکشانند.

Borderlands 2 نیز طرفداران فوق العاده زیادی دارد و همین مدتی پیش بود که خبر از افزایش تعداد بازیکنان در سرورهای بازی داده بودند و به نظر بازیکنان در حال برگشت به این بازی هستند. طرفداران بازی های واقعیت مجازی البته آنقدر زیاد نیست اما هستند افرادی که هدست های آکیولس را خریداری کرده اند و مدت هاست که منتظر یک بازی فوق العاده هستند و حالا می توانید با چشیدن مزه Borderlands 2 VR هیجان را به هدست خود برگردانید.

بازی Borderlands 3 نیز در دست ساخت است و یکی دو هفته دیگر به بازارها عرضه خواهد شد. این بازی از نظر محتوا در اوج قرار دارد و تا به حال ویژگی های مختلفی از بازی را مشاهد کرده ایم و قطعا بازی فوق العاده ای را شاهد خواهیم بود. Borderlands 3 روز 13 سپتامبر عرضه خواهد شد و پیش خرید آن نیز روی آمازون شروع شده است. همچنین گفته شده است که Borderlands 2 VR نیز پاییز امسال برای PC عرضه خواهد شد . نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.