پارسی گیم

دانلود بازی Risk of Rain 2 Anniversary برای PC

پارسی گیم 22 مرداد 1399 1 دیدگاه
7,358 بازدید

دانلود بازی Risk of Rain 2 Anniversary برای کامپیوتر

از سیاره‌ای در شرف نابودی با رگبار بستن هیولاها و موجودات عجیب‌وغریب با ظاهر ترسناک فرار کنید. مهم نیست تنها باشید یا اینکه دوستی کنار خود داشته باشید، هدف اصلی فرار از جهنمی است که هرلحظه بدتر از پیش می‌شود. بازی Risk of Rain 2 دنباله بازی قبلی استودیو Hopoo Games است که توسط Gearbox Publishing منتشرشده است. این اثر هیجان‌انگیز در سبک اکشن روگ لایک قرار دارد و ماجراجویی فانتزی را پیش پایتان قرار می‌دهد که نمونه آن را به‌ندرت در بازی‌های ویدیویی دیده‌اید. همراه دنیای زیبا و هیجان‌انگیز بازی شوید و هیولاها را برای رسیدن به رستگاری نهایی تکه و پاره کنید.

Risk of Rain 2 Anniversary

بازی Risk of Rain 2 به مدت یک سال در بخش دسترسی اولیه استیم قرار داشت و بالاخره توفان نهایی به اسکله رسید. در دنیای بازی هیچ آرامشی وجود ندارد، هرجایی که صلح و آرامش دیدید، بدانید که نقشه را اشتباه رفته‌اید! از میان باس فایت های پی‌درپی راهتان را بازکنید و به‌طور پی‌درپی دشمنان را تکه و پاره کنید. تنها شانس شما برای زنده ماندن، جنگ و نبرد است؛ پس تنبلی را کنار بگذارید که مرگ در دو قدمی، نظاره‌گر اعمالتان است. سیستم متعادل‌سازی بازی به شما اجازه کسب قدرت زیادی را نمی‌دهد و هر آن‌که قوی شوید، دشمن هم به‌اندازه شما رشد می‌کند تا چالش‌های بازی همیشه هیجان‌انگیز بمانند. بیش از 110 آیتم مختلف وجود دارد که با انجام چالش‌های بازی به دست خواهند آمد. هر آیتم ویژگی خاصی به شخصیت می‌بخشد و ترکیب آن با دیگر آیتم‌ها، نتایج جالبی به عمل خواهد آورد.

شخصیت‌های مختلفی در طول بازی Risk of Rain 2 وجود دارند که قفل آن‌ها به‌آرامی برایتان باز می‌شوند. این شخصیت‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و هرکدام به درد کاری می‌خورند. یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، قابلیت انجام آن به‌صورت Co-Op و چند نفره است. اگر مأموریت‌ها برای شما سخت می‌نمایند، دوستی را همراه خود کنید تا اوقات خوشی را همراه یکدیگر سپری کنید و درعین‌حال، بازی را هم تمام کنید. مهم نیست نسخه اول بازی را تجربه کرده باشید یا نه، Risk of Rain 2 محتوای زیادی برای ارائه دارد و توانسته پیشرفت خوبی کسب کند. دنیای بازی سرشار از اتفاقات هیجان‌انگیز و باورنکردنی است که اوقات خوشی برای شما خواهد ساخت. در این سبک بازی‌های Borderlands 2 و Remnant From the Ashes را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Risk of Rain 2 Anniversary با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer, 64-bit
Processor: Intel Core i3-6100 / AMD FX-8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 580 / AMD HD 7870
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer, 64-bit
Processor: Intel Core i5-4670K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 680 / AMD HD 7970
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Over a dozen handcrafted locales await, each packed with challenging monsters and enormous bosses that oppose your continued existence. Fight your way to the final boss and escape or continue your run indefinitely to see just how long you can survive. A unique scaling system means both you and your foes limitlessly increase in power over the course of a game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Parsa

    مهمان

    من نسخه ای که فقد افلاین هست رو از این بازی دارم ولی داخل بازی میروم که بتلشم بگیرم میپره بیرون اگه این بتل هم میشود اینو دانلود و اونو پاک کنم

    پاسخ دهید