Minecraft
یحیی رحیمی

انتشار آپدیت Minecraft 4K به صورت رسمی متوقف شد

یحیی رحیمی 22 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,412 بازدید

دو سال پیش بود که کمپانی Mojang خبر از یک آپدیت جالب برای بازی Minecraft به نام Super Duper Graphics Pack داد. این آپدیت قرار بود پاییز 2017 عرضه شود و چهره کلی بازی را تغییر دهد و با جلوه های بصری 4K آن را تزئین کند. همه از این خبر هیجان زده بودند و حالا به نظر می رسد که عرضه این آپدیت به صورت رسمی متوقف شده است.

امروز Mojang بعد از یک سال سکوت، بالاخره به سوالات طرفداران جواب داد و در وب سایت Minecraft خبر از متوقف شدن فرایند توسعه آپدیت Super Duper Graphics Pack داد و دیگر قرار نیست که هیچ گاه این آپدیت را مشاهده کنیم وبه نظر باید به همان گرافیک قدیمی بازی عادت کنیم. استودیو گفته است که این آپدیت قرار بود ظاهر جدیدی به بازی ببخشد اما به دلیل مشکلات فنی، استودیو قادر به ادامه ساخت نبوده است.

مشکل اصلی عدم انتشار این آپدیت این است که نمی توان چنین آپدیتی را روی تمامی پلفترم ها منتشر کرد و به نوعی کار بسیار چالش برانگیز و سختی است. همچنین استودیو با ظاهر آپدیت نیز کاملا مخالف بوده است و چیزی نبوده است که آن‌ها تایید کنند. اما Mojang هنوز به دنبال یک ظاهر جدید برای بازی خود می گردد و می خواهند که طرفداران Minecraft جدیدی را مشاهده کنند.

این خبر فوق العاده ناامید کننده بود اما به لطف توسعه دهندگان استودیو، قرار است ظاهر جدیدی به بازی داده شود اما چیزی پایین تر از آپدیت قول داده شده. به هرحال ماینکرفت 10 سال است که روی پای خودش ایستاده است و حتی با وجود گرافیک نسبتا پایین بازی، هنوز محبوبیت خود را دارد و به نظر ظاهر چندان اهمیتی برای بازیکنان ندارد. Minecraft حتی ماه پیش موفق به دریافت مقام پرفروش ترین بازی کنسول PS4 شده است و این اتفاقی نیست که هر روز رخ دهد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.