Xbox Series X and S
مهدی ملکی

مایکروسافت بازی‌های قدیمی بیشتری را برای ایکس باکس سری X و S بهینه خواهد کرد

مهدی ملکی 8 بهمن 1399 بدون دیدگاه
439 بازدید

ویژگی‌های پشتیبانی از نسل قبل یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های مایکروسافت جهت ادامه رقابت با رقیبان اصلی برند ایکس باکس است. این شرکت عظیم از زمان عرضه اولین کنسول‌های خانگی خود تاکنون همواره روی ویژگی Backward تاکید داشته است و اکنون ایکس باکس سری X و S برخلاف پلی استیشن 5، نه تنها از بازی‌های عرضه شده برای تمام کنسول‌های پیشین این شرکت پشتیبانی می‌کنند بلکه برخی از این عناوین با بهبودهایی نیز روبه‌رو می‌شوند.

از زمان عرضه ایکس باکس سری X و S تعداد بازی‌هایی که به لطف این قابلیت، جلوه‌های دیداری و کیفیت بهتری را تجربه می‌کنند افزایش پیدا کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت کاربران خیلی منتظر نخواهد گذاشت و ویژگی مذکور را روی عناوینی بیشتری پیاده کند.

یکی از کاربران در همین مورد از کارگردان مدیریت برنامه‌ریزی برند ایکس باکس سوال کرده است. این کاربر سوال کرده بود که آیا عناوین بیشتری دچار ارتقای نرم‌افزاری خواهند شد یا خیر که مدیر مذکور با یک پاسخ «آری» ساده و قاطعانه، بحث را خاتمه داده است.

با توجه به توجه عظیم مایکروسافت روی این موضوع، عدم پشتیبانی مناسب اصلاً‌ انتظار نمی‌رود و بدون تایید رسمی هم می‌توان به پیش‌بینی چنین اقداماتی پرداخت. کنسول‌های مایکروسافت همیشه فارغ از نسل عرضه شده در آن، از کنسول‌های قبلی پشتیبانی کرده‌اند و این برخلاف روند پلی استیشن است. در حقیقت با وجود آن که پلی استیشن 5 از نسل هشتم پشتیبانی می‌کند، اما وجود پشتیبانی از نسل‌های پیشین و همچنین عدم پشتیبانی پلی استیشن 4 از نسل هفتم، همیشه زمینه‌ساز بحث‌های زیادی بوده است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.