Xbox App
یحیی رحیمی

انتشار برنامه جدید ایکس باکس روی اندروید با قابلیت پخش از راه دور بازی‌ها

یحیی رحیمی 2 مهر 1399 بدون دیدگاه
527 بازدید

مایکروسافت برای عرضه کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S آماده می‌شود و پیش‌فروش این کنسول‌ها را از دیروز شروع کرده است. این باعث نشده که ردموندی ها از سرویس‌ها و هدف اصلی خود غافل شوند و برعکس، تغییرات خوبی در زمینه اتصال تمامی اکوسیستم ایکس باکس به یکدیگر ایجادشده است. این تغییرات شامل انتشار برنامه ایکس باکس روی رایانه‌ها، تبلت ها و گوشی‌های هوشمند است تا همگی از بازی‌های جدید لذت ببرند.

مایکروسافت به‌طور رسمی از نسخه جدید برنامه ایکس باکس برای موبایل پرده برداشته که تغییرات بزرگی در رابط کاربری ایجاد کرده و علاوه بر آن، ویژگی‌های تازه‌ای را هم اضافه کرده است که با انتشار کنسول‌های جدید هم‌خوانی دارد. با نصب نسخه جدید برنامه Xbox می‌توانید از قابلیت پخش از راه دور بازی‌های کنسول Xbox One استفاده کنید که قبلاً تنها در اختیار کاربران اینسایدر ایکس باکس بود و حالا در اختیار عموم قرارگرفته است.

برنامه جدید ایکس باکس، قابلیت نصب و راه‌اندازی کنسول‌های جدید Xbox Series S و Xbox Series X را هم اضافه کرده است که انتقال از کنسول قدیمی به کنسول جدید را بسیار آسان می‌کند. مایکروسافت چند ماه پیش از رابط کاربری و داشبورد کنسول‌های جدید پرده برداشت و آن زمان از برنامه جدید Xbox برای موبایل و ویژگی‌های تازه آن صحبت کرد؛ حالا تمامی آن ویژگی‌های در قالب نسخه جدید گنجانده‌شده‌اند و می‌توان از ظاهر جدید در کنار ویژگی‌های منحصربه‌فردش استفاده کرد.

مایکروسافت به دنبال ارائه یک تجربه یکسان میان کاربران پی سی، کنسول و موبایل است تا کتاب‌خانه بازی‌های خود را به شیوه مناسبی مرتب کنید و بتوانید روی هر دستگاهی که هستید، با دوستان خود صحبت کنید و اسکرین شات های بازی را بدون هیچ مشکلی روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برنامه جدید Xbox روی دستگاه‌های اندروید منتشرشده اما هنوز تاریخ انتشار آن برای کاربران iOS معلوم نشده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.