Destiny-2-Shadowkeep
یحیی رحیمی

حجم آپدیت جدید Destiny 2: Shadowkeep حدود 68 گیگابایت خواهد بود

یحیی رحیمی 21 مرداد 1398 بدون دیدگاه
613 بازدید

Destiny 2 از آن دسته بازی هاست که طرفداران زیادی را به خود کشیده است و با توجه به عمق بازی و سرورهای آنلاین فوق العاده آن و همچنین چالش های هفتگی و آپدیت های مکرر، به بهشت بازیکنان تبدیل شده است. بسته الحاقی جدید این بازی نیز Destiny 2: Shadowkeep نام دارد و قرار است که فوق العاده عظیم باشد و قرار نیست تنها آپدیت جدید فوق العاده عظیمی از نظر محتوا باشد بلکه حجم فایل نصبی آن نیز فوق العاده زیاد است.

صفحه ای رسمی بازی در فروشگاه PlayStation Store اخیرا آپدیت شده است و حجم فایل نصبی این آپدیت روی PS4 مشخص شده است. باید گفت که این بسته الحاقی حدود 68 گیگابایت حجم دارد و این رقم روی PC و Xbox One نیز یکی خواهد بود و ممکن است کمی بالا پایین داشته باشد. به هر حال این حجم فوق العاده زیاد است و به نوعی دوبرابر حجم یک بازی معمولی مانند Control است.

Destiny 2: Shadowkeep با حجم 68 گیگابایتی اش، میزان فضای لازم برای اجرای بازی کلی روی کنسول را به 165 گیگابایت می رساند که حجم فوق العاده زیادی است. اگر تا به حال بازی را نصب نکرده اید یا اینکه آن را حذف کرده بودید و می خواهید دوباره نصبش کنید، کار فوق العاده سختی پیش رو خواهید داشت و حجم دانلودی فوق العاده زیادی لازم خواهید داشت.

قرار است که آپدیت جدید بازی به نام Destiny 2: Shadowkeep در ماه سپتامبر میلادی عرضه شود و هم این آپدیت و هم آپدیت New Light کاملا مجانی خواهند بود و نیازی به پرداخت پول اضافی ندارید و استودیو Bungie از این نظر فوق العاده عمل کرده است و پیشنهانی مناسبی از بازی به عمل آورده است. انتشار آپدیت New Light نیز به اول ماه اکتبر موکول شده است و قرار است اطلاعات کامل آن نیز در مراسم Gamecom امسال منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.