بازی موبایل سری Destiny دستینی
محمد صادق شجاعی

استودیو Bungie در حال ساخت بازی موبایل سری Destiny است

محمد صادق شجاعی 13 تیر 1401 بدون دیدگاه
136 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Bungie که بیشتر به واسطه سری Destiny، از مشهور‌ترین مجموعه‌های حال حاضر صنعت ویدیو گیم، شناخته می‌شود، با همکاری شرکت NetEase در حال ساخت یک بازی موبایل با اقتباس از سری دستینی در سبک تیراندازی اول شخص است.

رسانه The Game Post در گزارشی به پروفایل LinkedIn یک طراح اشاره کرده که در استخدام شرکت NetEase بوده و در ساخت یک بازی موبایل معرفی نشده با استودیو بانجی همکاری کرده است. با استناد به اطلاعاتی که یک منبع آگاه به برنامه‌های شرکت NetEase در اختیار رسانه The Game Post قرار داده، استودیو Bungie از حدود دو سال پیش در حال ساخت یک اثر جدید از سری دستینی است.

شرکت NetEase یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت ویدیوگیم است که بازی‌های موبایل آن در چین به خوبی شناخته شده هستند؛ به همین دلیل، شرکت بانجی به این نتیجه رسیده است که از تخصص شرکت مذکور در گسترش پلتفرم‌های مقصد سری Destiny استفاده کند. خلاف این امر هم صادق است؛ به این صورت که شرکت NetEase در جستجوی یک سری شرکت غربی است که بازی موبایل آن‌ها را بسازد.

رسانه The Game Post قبلا گزارش داده بود که استودیو Bungie در کنار شرکت NetEase در حال ساخت بازی موبایل سری Destiny است. این امر از آن جهت بوده که شعبه واشنگتن این استودیو اقدام به انتشار آگهی استخدام برای کار روی چنین پروژه‌ای کرده بود. برای مدتی محصول استودیو بانجی و شرکت نت‌ایز یک پروژه مشترک بود، اما اکنون یک اثر تیراندازی اول شخص محسوب می‌شود که در قالب آن سری Destiny وارد پلتفرم موبایل خواهد شد.

بازی موبایل سری Destiny دستینی

Bungie در حال توسعه موتور داخلی برای بازی‌های موبایل است

ساخت بازی موبایل سری Destiny بدان معنا نیست که بازی Destiny 2 روی این پلتفرم منتشر خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، استودیو Bungie در حال توسعه یک موتور بازی‌سازی داخلی است که به واسطه آن آثار خود را روی سیستم عامل‌های iOS و Android در دسترس کاربران قرار دهد. پیش از این مدیرعامل استودیو بانجی یعنی پیت پارسونز اعلام کرده بود که برخلاف خالق سری دستینی، شرکت NetEase دارای تجربه قابل‌توجهی در پلتفرم موبایل است و همکاری این دو «ایده‌های جدیدی» را ایجاد خواهد کرد.

علاوه بر این، مشخص شده است که استودیو Bungie به دنبال گسترش سری Destiny به فیلم و سریال است. در ماه ژانویه، شرکت سونی اعلام کرد که در ازای پرداخت مبلغ 3.6 میلیارد دلار مالکیت استودیو بانجی را در اختیار گرفته است. به این واسطه مدیران استودیو سازنده سری دستینی قصد دارند به کمک بخش‌های موسیقی و فیلم سونی، اهداف و برنامه‌های خود را عملی کنند. در عین حال، تحلیلگران باور دارند که این اقدام شرکت Sony به سود آن تمام خواهد شد؛ زیرا این شرکت قصد دارد خدمات لایو سرویس خود را گسترش دهد و تخصص استودیو Bungie در این زمینه برای مالک پلتفرم پلی استیشن مفید خواهد بود.

نظر شما در مورد ساخت بازی موبایل سری Destiny چیست؟ به نظر شما این اثر با استقبال کاربران پلتفرم موبایل رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.