gears-of-war-5
یحیی رحیمی

از Gears 5 چه می‌دانیم؟ گیم پلی، مود های مولتی پلیر و خیلی بیشتر

یحیی رحیمی 17 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,472 بازدید

چیزی تا عرضه رسمی بازی Gears 5 نمانده است و اگر هنوز چندان مشتاق به خرید بازی نیستید و نمی‌دانید چه پیش روی شماست، باید بگوییم که تعدادی از بازیکنان در نسخه تست بازی شرکت کردند و انگار هنوز یک سری چالش‌ها در Gears 4 وجود دارند که باید قبل ورود به نسخه پنجم انجام دهید. به‌هرحال ما هر چه می‌دانیم از بخش مولتی پلیر جدید تاگیم پلی بازی را برای شما آورده‌ایم.

تاریخ عرضه Gears 5

تاریخ انتشار رسمی بازی Gears 5 که توسط مایکروسافت بیان‌شده است، روز 10 سپتامبر 2019 یا 19 شهریور شمسی است و اگر از اعضای سرویس Xbox Game Pass Ultimate نیز هستید، می‌توانید روز 6 سپتامبر بازی را دریافت کنید.

پیش‌خرید و نسخه‌های مختلف بازی

gears_5_multiplayer_swarm

برای آن‌هایی که می‌خواهند از جوایز پیش‌خرید بازی استفاده کنند، باید بگوییم که دو نسخه استاندارد و Ultimate بازی در دسترس آن‌ها خواهد بود. افرادی که عضو Xbox Game Pass نیز هستند، می‌توانند به‌صورت خودکار جوایز نسخه استاندارد را دریافت کنند. همچنین اعضای سرویس Xbox Game Pass Ultimate نیز افزودنی‌های نسخه Ultimate را.

نسخه استاندارد همراه آیتم‌های زیر است:

  • نسخه استاندارد بازی Gears 5
  • بسته شخصیت Terminator Dark Fate

نسخه Ultimate بازی نیز دارای آیتم‌های زیر است:

  • نسخه استاندارد بازی Gears 5
  • بسته شخصیت‌های اولتیمت بازی
  • 30 روز قابلیت Bosot
  • دسترسی سریع‌تر به بازی
  • بسته شخصیت‌های Terminator Dark Fate

گیم پلی

در کنفرانس E3 مایکروسافت شاهد نشان دادن گیم پلی بازی بودیم و شخصیت Kate حالا نقش مهمی در بازی دارد و به‌خوبی ارتباط بین شخصیت‌ها را حفظ کرده است. در کنار داستان جدید، مودهای مولتی پلیر زیادی نیز وجود دارند و حتی می‌توان نقشه خود را ساخت. گفته‌شده است که حالت Co-Op چهار نفره در بخش داستانی وجود نخواهد داشت اما بخش آنلاین قابلیت‌های کامل نسخه‌های پیشین را دارد. گفته‌شده که دموی بازی نیز در Gamescom 2019 در دسترس بازی خواهد بود و قطعاً گیم پلی جدید را نیز آنجا خواهیم دید.

مودهای مولتی پلیر Gears 5

مود های مولتی پلیر سری Gears of War همیشه محبوب و معروف بوده‌اند. از مودهای بازی می‌توان به Arcade و Escape اشاره کرد. همچنین King of the Hill و Escalation نیز وجود دارند و بخش تمرینی نیز برای افرادی که چندان آشنا به بازی نیستند آماده‌شده است.

مود Arcade یک تجربه جدید در بازی است که از شوترهای هیرو دار الگوبرداری شده است و می‌توانید ویژگی خاصی به کاراکتر خود بدهید. همچنین سیستم جدید Skull نیز به کار گرفته‌شده است و می‌توانید جمجمه‌ها برای دریافت سلاح‌های قدرتمند مبادله‌کنید. حالت Escape نیز جدید است و شما را در یک بخش سه‌نفره قرار می‌دهد و باید در حین کشتن دشمنان، از دست یک ابر تاریک نیز فرار کنید و اگر آن به شما برسد، قطعاً می‌میرید. چیزی مانند بتل رویال.

Escalation نیز شاهد تغییراتی بوده است و سیستم انتخاب تفنگ‌های جدید نیز به شما اجازه می‌دهد تا هزینه کمتری برای خرید آن‌ها بپردازید. حالت Horde نیز یک بازی تیمی 4 نفرهاست که شما را در مقابل قشر زیادی از زامبی‌ها قرار می‌دهد.

ریز تراکنش‌ها و Battle Pass

The Tour of Duty نیز بتل پس مانند است که باید چالش‌هایی روزانه را انجام دهد و مدال‌های فصلی دریافت کنید. می‌توانید یک سری پوسته‌های جدید را بازکنید و هزینه بیشتری روی تزئینات خرج کنید. همچنین Loot Box ها نیز وجود خواهند داشت اما تنها با بازی کردن به دست خواهند آمد. می‌توانید گزینه‌هایی همچون دو برابر کردن XP مولتی پلیر با پول واقعی خریداری کنید. همچنین می‌توانید شخصیت‌ها را نیز با پول واقعی خرید.

جوایز Gears 5

  • رسیدن به سطح 10 به شما 250 آهن خواهد داد.
  • کامل کردن 10 دست در PvP به شما Slicer Lancer Execution را خواهد داد.
  • کامل کردن سه بازی از 25 یا 50 موج حالت Horde نیز به شما Boost سه‌روزه خواهد داد.
  • به دست آوردن تمامی Achievement ها در بازی‌های کنسولی Gears of War نیز یک ست تفنگ خوب اعطا خواهد کرد.
  • تمام کردن بخش Co-Op بازی Gears of War 4 نیز به شما ست Glided Kait را خواهد داد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.