philspencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: Cloud Gaming به این زودی کنسول های سنتی را کنار نخواهد زد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1398 بدون دیدگاه
412 بازدید

فیل اسپنسر اخیرا در مصاحبه های مختلفی شرکت کرده است و نظر خود را در مورد نسل بعدی کنسول ها و برند Xbox بیان کرده است. او حالا بحث Cloud Gaming را موضوع صحبت های خود قرار داده است. این فناوری یا تمام صنعت بازی های ویدیویی را تغییر خواهد داد یا اینکه آنقدر هزینه روی دست همه می گذارد که مانند تلویزیون های سه بعدی از رده خارج خواهد شد. فیل اسپنسر باور دارد که کنسول های سنتی به این زودی جایگاه خود را از دست نمی دهند.

او که مصاحبه ای با GameSpot داشته است، گفته است که شخصا کلاود گیمینگ را مختص آینده می داند اما باور دارد که زمان زیادی طول می کشد تا جایگاه کنسول های سنتی را پر کند. او گفته است که پلتفرم هایی مانند xCloud که روی دسترسی سریعتر و استفاده آسان تر تمرکز دارند، به هیچ عنوان قرار نیست ویژگی های فنی کنسول هایی مانند Xbox One X را به کار بگیرند و اصلا هدف چیز دیگری است:

Phil Spencerدر xCloud ما در حال ساخت یک ظرفیت مناسب برای ایجاد تجربه ای فوق العاده هستیم. به این معنی که ما روی موبایل های هوشمند تمرکز خواهیم کرد و قرار نیست که تجربه آن مشابه اجرا بازی روی Xbox One X باشد. من نمی گویم که کیفیت آنجا 8K صد و بیست هرتز خواهد بود. این چیزی نیست که ما در حال انجامش هستیم. ما می خواهیم یک انتخاب مناسب را روی تلفن شما نمایش دهیم.

فیل اسپنسر قبلا نیز گفته بود که در حال انتقال xCloud به مکان هایی است که کنسول ها نمی توانند در آن مانور داشته باشند و حتی از سفر خود به آفریقا گفته بود و اینکه مردم آنجا چقدر Xbox را دوست دارند. به نظر می رسد که مایکروسافت تمرکز جدی روی فضای ابری دارد و قدم های بعدی نیز در همین راستا خواهند بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.