red dead redemption 2
یحیی رحیمی

تا به حال 25 میلیون عدد از Red Dead Redemption 2 به فروش رفته است

یحیی رحیمی 15 مرداد 1398 بدون دیدگاه
740 بازدید

کمپانی Rockstar روی گنج خوابیده است، او با تولید بازی های GTA V و Red Dead Redemption 2 آنچنان سودی کسب کرده است که هیچ استودیو دیگری توانایی نزدیک شدن به آن را نیز ندارد. امروز گزارش مالی جدید Take-Two منتشر شد و به نظر می رسد که این دو بازی تا به حال فوق العاده عمل کرده اند و فروش عجیب و غریبی داشته اند.

رئیس اصلی کمپانی Take-Two در آخرین جلسه مالی کمپانی تایید کرده است که بازی Red Dead Redemption 2 تا به حال 25 میلیون نسخه از خود را به فروش رسانده است و تازه این تنها فروش روی کنسول است و اگر روزی بازی روی PC نیز منتشر شود، فکرش را بکنید این عدد سر به کجا خواهد کشید.مدیرعامل Take-Two در این جلسه از امیدواری نسبت به نسل بعدی کنسول ها گفته است و امیدوار است انتشار آن‌ها بتواند میزان فروش کمپانی را بیشتر نیز کند.

با توجه به اینکه چیزی از زمان انتشار بازی نیز نگذشته است، رسیدن به این میزان فروش یک در کلام فوق العاده است. اما رکوردار استودیو بازی GTA V است و در جلسه مالی بیان شد که حدود 110 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است. این موفقیت فوق العاده ای برای بازی است و تازه GTA Online نیز هر روز سود زیادی به جیب استودیو می ریزد. اخیرا نیز یک کازینو به بازی اضافه شده و باعث شده است که تعداد زیادی از بازیکنان نیز به بازی برگردند و عده بیشتری نیز بازی را خریداری کنند.

Rockstar سالهاست که صدر جدول محبوبیت و فروش را به دست گرفته است و به نظر نمی رسد به این زودی ها از آن بالا پایین بیایید و با انتشار نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 این محبوبیت بیشتر نیز خواهید شد و تازه GTA 6 نیز طبق گزارش هایی در حال ساخت است و ممکن است با شروع نسل بعدی کنسول ها به بازار عرضه شود. نظر شما در مورد میزان فروش این دو بازی محبوب چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.