یحیی رحیمی

تریلر Halo Infinite دارای یک کد QR است که پیامی صوتی از کورتانا را پخش می کند

یحیی رحیمی 8 مرداد 1398 بدون دیدگاه
693 بازدید

آخرین تریلر منتشر شده از بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 بود و البته تنها یک دمو از موتور گرافیکی بازی را شاهد بودیم و هیچ گونه گیم پلی به ما نشان داده نشد. به هر حال کاربری به نام Xeypal در توییت خود گفته است که تریلر دارای یک کد QR است که هنگام مشاهده سکانس Master Chief به صورت خیلی کوتاهی دیده می شود.

این کد QR اما اسکن شده است و در آخر به صدای ضبط شده ای رسیده ایم که اگر به آن دقت کنید، صدای دستیار شخصی ویندوز به نام کورتانا است. این پیام صوتی 40 ثانیه است می توان فهمید که او می گوید: این بخشی از من است، من نمی دانم چرا. نمی دانم چطور اما این منم.

این موضوع بعدا توسط یکی از مدیران انجمن استودیو 343 Industries تایید شد و اعلام شده است که که این فرد، اولین شخصی بوده است که راز تریلر را پیدا کرده است. در حال حاضر اطلاعات ما در مورد داستان Halo Infinite در حد صفر است و هیچ چیز نمی دانیم. تنها گفته شده است که بازی ادامه وقایع Halo 5 را به تصویر خواهد کشید. این پیام صوتی قطعا چیزی برای گفتن دارد و استودیو نیز می خواهد چیزی به ما بگوید.

چنین اتفاقی برای بازی Halo 5 نیز افتاد و این بازی نیز قبل از انتشار یک سری رمز و راز دریافت کرد. ممکن است این به معنی آن باشد که استودیو برنامه های جدیدی برای بازی دارد. شاید حتی از کورتانا نیز استفاده شود! بالاخره حدس های مختلفی می شود زد و معلوم نیست که کدام یکی درست هستند. به هر حال قرار است که Halo Infinite اواخر سال 2020 برای کنسول جدید Xbox و همچنین PC و البته Xbox One عرضه شود. نظر شما چیست؟ آیا این صدا پیامی برای ما دارد یا تنها برای ایجاد هیجان است؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.