مبین نعمت‌اللهی

بات‌های بخش چندنفره بازی Halo Infinite دردسرساز شده‌اند

مبین نعمت‌اللهی 10 دی 1400 بدون دیدگاه
573 بازدید

اگر طی روزهای گذشته به تجربه‌ی بازی Halo Infinite نشسته باشید، متوجه حضور بات‌های متعدد در تیم‌های حاضر بخش چندنفره خواهید شد که با پر کردن خلا بازی‌کنندگان واقعی و سپس حضور متوالی آن‌ها باعث تغییر در نحوه‌ی عملکرد تیم‌های حاضر در مسابقات و انتقادات بی‌سابقه علاقه‌مندان بخش چندنفره هیلو شده‌اند.

بنا بر انجام یک‌سری از آزمایشات بتا در تابستان سال جاری، ربات‌های بازی Halo Infinite رفتاری کاملا مشابه با بازی‌کنندگان IRL در معرض نمایش می‌گذارند که این حالات به طرز شگفت‌آوری انسان‌‌نمایانه است. با راه‌اندازی بخش چندنفره و گذشت بیش از 1 ماه از زمان انتشار، مشکلات متعدد از بات‌های حاضر در هیلو اینفینیت گزارش شده که تعدادی از این گزارشات به افزایش تعداد نیروهای تیم‌های 4 نفره به پنج و یا شش نفر حکایت دارد.

لازم به ذکر است مشکلات گزارش‌شده همواره صد راه بازی‌کنندگان مسابقات Casual Match خواهد بود چرا که بنا بر اطلاعات فاش‌شده، بات‌ها، حق جایگزینی بازی‌کنندگان واقعی در Ranked Match را نخواهند داشت.

Halo Infinite Multiplayer

سکوت استودیو 343 به دنبال دردسرسازی بات‌های Halo Infinite

به تعبیر وب‌سایت خبری Kotaku شب‌ گذشته و در حین تجربه‌ی بخش چندنفره بازی Halo Infinite مشکلات مشابه در مسابقات Slayer Match رویت شده است. از آنجایی که بات‌ها توانایی کسب نمرات بالا از معیار Kill-death را ندارند، شما می‌توانید به راحتی هر چه تمام‌تر به یک پیروزی آسان و کم‌دردسر دست پیدا کنید.

از سوی دیگر، برای مسابقاتی که تیم مقابل از ده‌ها نیروی ‌هوش‌مصنوعی بهره می‌برد امیدی به پیروزی وجود نخواهد داشت. برای‌مثال، مسابقات Stronghold نوعی از رقابت‌های تیمی به حساب می‌آید که پشتیبانی شما از مناطق موردنظر را در برمی‌گیرد و تقابل با تیمی با 50 درصد قدرت بیشتر ثمره‌ای جز شکست را نخواهد داشت.

در حال‌حاضر نمایندگان مایکروسافت، استودیو 343 و دیگر عوامل توسعه‌دهنده بازی Halo Infinite اظهارنظری در رابطه با دردسرسازی بات‌های حاضر در سری‌مسابقات Slayer Match و Casual Match نداشته‌اند.

با اضافه شدن جدیدترین نسخه از فرنچایز هیلو به لیست بازی‌‌های سرویس گیم پس و حق‌اشتراک 10 دلاری، می‌توان از یک معامله‌‌ی دو سر برد یاد کرد. دسترسی به تمامی بازی‌های فرست‌پارتی مایکروسافت در روز انتشار، این سرویس را به یکی از بهترین پلتفرم‌ها با پشتیبانی از صدها اثر انحصاری و مولتی‌پلتفرم تبدیل کرده است.

منبع: Kotaku

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.