dota underlords
یحیی رحیمی

مودها و رده بندی جداگانه ای برای Dota Underlords منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 6 مرداد 1398 بدون دیدگاه
597 بازدید

سری بازی Dota طرفداران زیادی به خود جذب کرده است و همین مدتی پیش نیز سر و کله Dota Underlords پیدا شد. این بازی حالت شطرنج مانند را دارد و به این شکل است که با هیروهای خود وارد زمین مسابقه خواهید شد و تا می توانید حریف را می زنید و مبارزه می کنید. دیگر لازم نیست ساعتها در مپ بازی بچرخید و برای فرار از دشمن، دور ستون ها بگردید.

حالت رده بندی این بازی به این شکل است که در صورت باختن در حالت مبارزه خودکار، رنک یا رده خود را از دست خواهید داد و قطعا این بازی به ریسکش نمی ارزد. گفته شده است که این مشکل در آپدیت جدید رفع خواهد شد. طراحی جدید بازی این امکان را می دهد که به 2 شیوه مختلف بازی کرد. برای باز کردن حالت رده بندی، لازم است که 5 بازی در حالت Casual انجام داده باشد.

dota underlords

چالش های روزانه نیز هنوز در حالت Casual قابل دسترسی خواهند بود و می توانید به صورت بازی کنید یا اینکه با دوستانتان یکی شوید. در حالت رده بندی البته تنها می توانید به صورت تکی بازی کنید که قطعا به مزاق همه خوش نخواهد آمد. همچنین یک سیستم سطح بندی جدید نیز اضافه خواهد شد و حالا رنک شما یک عدد خواهد بود که بالا و پایین رفتن آن را در شیوه ای پیش بینی شده خواهید دید. دیگر سطح شما به سطح دشمن بستگی ندارد و تنها به زمانی که یک مسابقه Ranked را تمام می کنید بستگی خواهد داشت.

هر زمان که به سطح جدیدی خواهید رسید، امتیازهای بیشتری نیز دریافت خواهید کرد و این در مورد سطوح فرعی کوچکتر است. در مورد سطح های بالاتر اما زمانی که به آن‌ها می رسید، دیگر امکان پس رفت و رفتن به سطح پایین تر نخواهد بود. اگر تا به حال Dota Underlords را تجربه نکرده اید، با انتشار آپدیت جدید شروع به نصب و تجربه بازی کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.