Half-Life-Alyx
یحیی رحیمی

مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای Half-Life: Alyx مشخص شد

یحیی رحیمی 3 آذر 1398 بدون دیدگاه
553 بازدید

نزدیک به دو دهه از انتشار آخرین نسخه سری بازی Half-Life می گذرد. این بازی توانست فروشگاه استیم را به جایگاه امروزی خود برساند و برای همیشه در ذهن بازیکنان نیز باقی بماند. قرار است دوباره به دنیای فانتزی وار Gordon Freeman برگردیم و Valve بالاخره چند روز پیش آینده این فرانچایز را مشخص کرد. این بازی Half-Life: Alyx است که خاطرات را زنده خواهد کرد.

Valve این هفته اطلاعات مختلفی را در مورد این بازی منتشر کرده است و قرار است Half-Life: Alyx به صورت واقعیت مجازی باشد و برای هدست های VR منتشر شود. داستان آن بین اتفاقات نسخه اول و سوم خواهد بود و شاهد یک شخصیت جدید خواهیم بود. قرار است ماه مارس 2020 شاهد عرضه این بازی باشیم و چیزی به انتشار آن نمانده است.

تا به حال در مورد بخش های مختلف بازی شنیده ایم اما حالا کمپانی Valve از مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای بازی رونمایی کرده است. این مشخصات سخت افزاری در صفحه استیم بازی قرار داده شده اند و می توانید در زیر نگاهی به آن‌ها بیندازید.

همان طور که می بینید، مشخصات حداقل سیستم برای یک بازی VR در نظر گرفته شده است و برای همین است که نیاز به یک سخت افزار قوی داریم. از لحاظ فنی پردازش یک بازی واقعیت مجازی فرایند سنگینی است. به هر حال این مشخصات به هدست Valve Index می خورد و تقریبا با آن یکی است. بازی Half-Life: Alyx تنها برای هدست های Valve منتشر نخواهد شد و برای همین کیفیت بازی برای همه یکی نخواهد بود.

اگر می خواهید تجربه خوبی از بازی Half-Life: Alyx داشته باشید، باید سخت افزار خود را ارتقا دهید. می توانید نگاهی به اسکرین شات های منتشر شده از بازی نیز بیندازید. قرار است که بازی Half-Life: Alyx در مارس 2020 عرضه شود و هدست های مختلفی از آن پشتیبانی کنند. نظر شما چیست؟

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10

Processor: Core i5-7500 / Ryzen 5 1600

Memory: 12 GB RAM

Graphics: GTX 1060 / RX 580 – 6GB VRAM

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.