بازی Portal 3
یحیی رحیمی

ولو احتمالا در حال ساخت بازی Portal 3 است

یحیی رحیمی 12 فروردین 1402 بدون دیدگاه
210 بازدید

شرکت ولو با معرفی کانتراسترایک 2، کار روی یک بازی نوآورانه را آغاز کرده است. این بازی احتمالا Portal 3 یا Left 4 Dead 3 است و قرار است که تفاوت‌های اساسی با عناوین این شرکت داشته باشد. بیش از دوازده سال از انتشار آخرین شماره از مجموعه پورتال می‌گذرد و این شوتر اول‌شخص معمایی ممکن است با نسخه‌ای جدید بازگردد. پروفایل یکی از کارمندان سابق ولو نشان از ساخت یک بازی نو‌آورانه دارد و ویژگی‌های آن کاملاً با سری Portal همخوانی دارد.

نمی‌توان با قطعیت در مورد بازی جدید شرکت ولو نظر دارد. ممکن است که این پروژه همان Left 4 Dead 3 باشد که در فایل‌های موتور سورس 2 پیدا شد. این اطلاعات در صفحه لینکداین یکی از کارمندان این شرکت به نام بویانگ ژو به دست آمده است. او که یک طراح هنری است در پروفایل خود از کار روی یک بازی معرفی‌نشده خبر داد. اطلاعات دیگری در دست نیست و نمی‌دانیم که این بازی معرفی‌نشده چیست. با در نظر گرفتن پروفایل او و مایکل اندرسون از طراح‌های سابق ولو با یک پروژه سری برمی‌خوریم که تابه‌حال نمونه آن دیده نشده است.

مایکل اندرسون قبل از ترک شرکت ولو روی این پروژه کار کرده است و سرنخ مهمی در اختیار ما قرار داده است. پروفایل او بدین شرح است: «نمونه‌های اولیه مختلفی برای استودیو که روی یک پروژه معرفی‌نشده با گیم‌پلی که تابه‌حال نمونه آن دیده نشده است؛ ساخته‌ام. هوش مصنوعی، مکانیک گیمر و معماها را به‌طور کامل از ابتدا ساخته‌ام.» سری بازی Half-Life به دلیل پازل‌های محیطی و فیزیک منحصر به فرد شناخته می‌شوند، اما ساخت شماره سوم این سری می‌تواند آرزوی دست‌نیافتنی باشد.

بازی Portal 3 ولو

پروژه نوآورانه Valve

توضیحات ارائه‌شده با Portal 3 هم تطابق دارد. به‌خصوص آنکه معماهای ویژه برای پروژه جدید ساخته شده است و بازی Portal هم یک اثر معمایی به‌حساب می‌آید. عده‌ای می‌گویند که این بازی ممکن است همان نئون پرایم باشد، شوتر سوم شخص تازه‌ای که در حال ساخت است. البته ازآنجایی‌که در مورد نئون پرایم اطلاعات رسمی وجود دارد، نمی‌توانیم اسم آن را یک بازی معرفی‌نشده بگذاریم. احتمال آنکه استودیو روی یک بازی کاملاً جدید هم کار کند وجود دارد.

گفتنی است اندرسون قبلاً روی بازی Call of Duty Modern Warfare کار کرده است و همچنین جزو تیم طراحی اولیه ایپکس لجندز بود. این نشان می‌دهد که او روی شوترهای اول‌شخص کار کرده است. بازی Portal 2 نیز یک شوتر اول‌شخص است. نویسنده بازی پورتال سال گذشته گفته بود که ایده خوبی برای بازی بعدی دارد و باید دید آیا بالاخره شماره سوم این مجموعه محبوب ساخته می‌شود یا خیر؟ نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.