epic games store
یحیی رحیمی

Epic Games به آرامی در حال اضافه کردن Cloud Saves به فروشگاه خود است

یحیی رحیمی 5 مرداد 1398 بدون دیدگاه
520 بازدید

Epic Games از زمان شروع به کار فروشگاه دیجیتالی خود، تا به حال تصمیمات مختلفی گرفته است و علاوه بر آن نیز قابلیت های زیادی را آرام آرام اضافه کرده است. یکی از ویژگی های استیم که در Epic Games Store غایب است، Cloud Saves یا ذخیره در فضای ابری است و حالا Epic نیز این قابلیت را برای یک سری بازی ها ارایه داده است.

اینکه بتوان فایل های ذخیره بازی را در فضای ابری داشت و در صورت نصب دوباره یک بازی، از همان جایی که بازی مانده بود؛ ادامه داد یک ویژگی فوق العاده است و همین ویژگی بسیار پایه و مهم در Epic Games Store موجود نیست. به هر حال این مشکل در حالت تغییر است و توسعه دهندگان به آرامی شروع به اضافه کردن این قابلیت به یک سری بازی ها کرده اند.

یکی از بازی های که این قابلیت را دریافت کرده است نیز Moonlighter است که فعلا برای چند روزی مجانی شده است. رئیس Epic Games نیز در توییتر خود گفته است که این قابلیت تنها برای چند بازی جدید اضافه شده اند و فعلا در حالت آزمایشی است و برای اضافه شدن دیگر بازی ها باید تلاش بیشتری به خرج داده شود. به هر حال این یک فرایند دستی است که باید توسط تیم توسعه فروشگاه پیش برده شود و کمی زمان بر است. به همین دلیل نمی شود پشتیبانی از تمامی بازی ها را در یک شب اضافه کرد.

Cloud Save از قابلیت هایی است که Epic Games در نقشه راه خود آن را قرار داده است و قطعا در آپدیت های بعدی در دسترس همه بازی ها قرار می گیرد. Epic همچنین به دنبال اضافه کردن نظرات کاربران و لیست مورد علاقه و پشتیبانی از مودهای مختلف برای بازی است. البته که سبد خرید نیز در حالت توسعه قرار دارد اما تا سال بعدی ارایه نخواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.