بازی Prey
یحیی رحیمی

بازی Prey از ساخته‌های استودیو آرکین در Epic Games Store رایگان شد

یحیی رحیمی 5 دی 1400 بدون دیدگاه
529 بازدید

بازی Prey از جمله بهترین آثار استودیو آرکین (Arkane) به مدت 24 ساعت در Epic Games Store رایگان شده است. برای دریافت بازی تا ساعت 20:00‌ به وقت ایران فرصت دارید و لازم است بدانید که بازی برای همیشه به اکانت اضافه می‌شود و می‌توانید هر زمان که بخواهید، آن را تجربه کنید. Prey‌ بخشی از کمپین آخر سال اپیک گیمز است و هر روز یک بازی جدید رایگان می‌شود. تابه‌حال 10 بازی رایگان شده است و هنوز پنج بازی دیگر باقی مانده است.

Epic Games Store تا روز 30 دسامبر به انتشار رایگان بازی کامپیوتر ادامه خواهد داد. این روند با انتشار رایگان Shenmue 3 شروع شد و با عناوین دیگری مانند Vampyr ادامه یافت. اپیک گیمز همچنین یک کوپن 10 دلاری برای خرید بازی در نظر گرفته است و قیمت تمامی بازی‌ها، 10 دلار کاهش پیدا کرده است. گزارش‌های جدید نشان داده که تنها هزینه 3 بازی رایگان جبران شده است و اپیک گیمز فعلاً سودی از این فروشگاه نمی‌برد. این کمپانی آمریکایی به دنبال آن است که با جذب میلیون‌ها کاربر و تکمیل ویژگی‌های فروشگاه بالاخره به سودآوری برسد.

بازی Prey از جمله بهترین ساخته‌های استودیو آرکین است که اولین بار در سال 2017 منتشر شد. این بازی توسط آنریل انجین 4 توسعه یافته و کنترل شخصیت مورگان یو را به بازی‌کننده می‌دهد. فضای علمی‌ تخیلی و تلفیق المان‌‌های مهم سبک‌های نقش‌آفرینی، مخفی‌کاری، مترودیناویا و شبیه‌ساز ایمرسیو باعث شده تا هیچ‌گاه از این اثر اول‌شخص خسته نشود. جالب است بدانید که این بازی، دنباله‌ای معنوی برای سیستم شاک بود که قرار است ریمیک آن سال آینده منتشر شود.

بازی Prey رایگان

بازی Prey شاهکار آرکین

یکی از نکات قابل توجه Prey، استفاده از چرخه‌ی بی‌نهایت در خلق گیم‌پلی است. فضای بازی به نوعی طراحی شده که احساس کنید همه‌چیز به یکدیگر وابسته است و این‌طور نیست که مراحل جداگانه و خطی داشته باشید؛ بلکه باید بارها به بخش‌های قبلی بازگردید و با اطلاعاتی به دست آورده‌‌اید، پرده از راز داستان بردارید. این بازی است که دارای پایان‌های متفاوت است و تأثیر زیادی در آثار بعدی استودیو گذاشت. توسعه‌دهندگان آرکین با تلفیق ایده‌های بازی و عناوین پیشین، Deathloop را تولید کردند که بهترین بازی سال از نظر سازندگان The Last of Us است.

تا ساعت 20:00 به وقت ایران برای افزودن بازی Prey به اکانت اپیک گیمز فرصت دارید و پس از آن، بازی دیگری جایگزین می‌شود. می‌توانید از لینک زیر برای دریافت بازی استفاده کنید. دانلود بازی Prey تنها با نرم‌افزار گذر از تحریم امکان‌پذیر است.

دانلود بازی Prey به صورت رایگان از اپیک گیمز استور

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.