یحیی رحیمی

اضافه شدن دو شخصیت مهم بازی Detroit: Become Human به Cyberpunk 2077

یحیی رحیمی 29 مهر 1399 بدون دیدگاه
653 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که دقیقاً ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد. ستاره‌های مطرح دنیای سینما مانند کیانو ریوز در بازی حضور دارند و مهمانان مشهوری از دنیای بازی مانند Alanah Pearce هم حضور دارند. امروز خبری مبتنی بر حضور دو شخصیت مطرح بازی Detroit: Become Human اعلام‌شده و قرار است که پای دو ربات دوست‌داشتنی دیترویت به سایبرپانک باز شود.

Bryan Dechart که نقش ربات هوشمندی به نام کانر را در بازی Detroit: Become Human بازی می‌کند، از حضور در بازی سایبرپانک 2077 در کنار Amelia Rose Blaire خبر داده است. هر دو این افراد یک اسکرین شات از بازی را منتشر کرده‌اند و استریم بازی هنگام عرضه خبر داده‌اند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Rose Blair با همان ظاهر اصلی در بازی حضور دارد اما Dechart قرار است که یک دستگاه فروش خودکار باشد و صداپیشگی این دستگاه در اختیار اوست.

تعدادی از توسعه‌دهندگان استودیو CD Projekt RED با انتشار توییت از حضور این دو بازیگر در مراحل فرعی بازی خبر داده‌اند. بر اساس گفته Red’s Radek Grabowski، توسعه‌دهندگان در رویداد E3 2018 با برایان دیچارت دیدار کرده‌اند و از آن زمان تابه‌حال در ارتباط بوده‌اند. فیلیپ وبر هم با انتشار توییت تازه‌ای در مورد اضافه شدن این شخصیت‌های جدید گفته و اینکه طراحان بازی با جان‌ودل روی آن کرده‌اند و تلاش زیادی برای اضافه شدن این دو انجام‌شده است.

در خبر دیگری از بازی Cyberpunk 2077، روش‌های مختلفی برای دزدیدن و بازگشایی قفل لوازم نقلیه وجود دارد که انجام تمامی شیوه‌ها نیاز به افزایش سطح شخصیت اصلی و به دست آوردن توانایی‌های جدید دارد. بازی سایبرپانک 2077 روز 19 نوامبر برابر با 29 آبان ماه عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.