this war of mine
یحیی رحیمی

Moonlighter و This War of Mine: دو بازی رایگان این هفته Epic Games

یحیی رحیمی 4 مرداد 1398 2 دیدگاه
994 بازدید

فروشگاه Epic Games از اوایل تابستان تابه‌حال هر هفته یک بازی ویدیویی را به‌رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. تابه‌حال بازی‌های خوبی مانند Torchlight و Limbo به‌رایگان قرار داده‌شده‌اند و حالا این هفته نیز به‌جای یکی، دوتا بازی خوب داریم: This War of Mine و Moonlighter

چه کسی از بازی‌های مجانی بدش می‌آید؟ هر چه باشد Epic به‌خوبی می‌داند چطور دل کاربران را به دست بیاورد. این هفته شاهد مجانی شدن دو بازی Moonlighter و This War of Mine هستیم که هر دو از ساخته‌های استودیو Digital Sun Games هستند و توسط 11 Bit Studios نیز منتشرشده‌اند. اما کمی وارد جزئیات شویم و به معرفی این دو بازی بپردازیم.

Moonlighter

moonlighter

این بازی ما را به شهر Ryonka می‌برد که یک روستای کوچک تبلیغاتی کنار یک سایت بزرگ باستان‌شناسی است. گفته می‌شود که آنجا یک سری دروازه‌ها وجود دارند که انسان را به سمت بعدهای دیگر هستی می‌برند. این بازی درواقع یک نقش‌آفرینی است که ما را باشخصیتی عادی به نام Will آشنا می‌کند. او که یک مغازه‌دار ساده است، آرزوی قهرمان شدن در سر دارد. به‌عنوان یک مغازه‌دار می‌توانید آیتم‌های مختلفی را بفروشید و حتی مغازه خود را بهبود دهید و البته ممکن است دزد نیز به مغازه شما بزند. بازی گسترش می‌یابد و البته می‌توانید از طریق این دروازه‌ها به دنیاهای جدید بروید و منابع مختلفی جمع‌آوری کنید.

This War of Mine

this war of mine

این بازی داستان مرگ وزندگی را روایت می‌کند و ما را در بحبوحه جنگی عظیم قرار می‌دهد. این بار قرار نیست تفنگ به دست بگیرید و بجنگید، بلکه باید در خلال جنگ دوام بیاورید و بتوانید غذا و دارو جمع‌آوری کنید و تقریباً روزبه‌روز با جنگ پیش بروید. تک‌تیراندازها نیز همه‌جا کمین کرده‌اند و تنها می‌توانید شب بیرون بروید و مکان‌های مختلف را برای یافتن غذا بیابید. این بازی تصمیمات مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد و باید سالم از جنگ بیرون بیایید.

می‌توانید از این لینک به فروشگاه Epic Games بروید و آنجا این دو بازی را به‌حساب خود اضافه کنید. گفتنی است هفته آینده نیز دو بازی Alan Wake و For Honor در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

منبع: Epic Games

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    افشین

    مهمان

    سلام.war of minde که رایگان نیست.تازه من خوشحال بودم که واسه ایفون رایگان گذاشتید،البته میدونستم همچین خبرایی نیست،ولی باز گفتم شاید حقیقت داشتت باشه که نداشت.ممنون از سایت خفنتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alice1999

    مهمان

    سلام
    شما راهی برای ورود به اکانت epic games بدون vpn بلدین؟

    پاسخ دهید